تاريخ انتشار :جمعه 7 اکتبر 2011.::. ساعت : 10:42 ق.ظ
فاقدديدگاه

بهبود وضعیت خیابان ها و معابرعمومی و نظافت و جمع آوری مرتب زباله ها از مطالبات جدی مردم است

 

 

مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل

27052010194-web

مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: بهبود وضعیت خیابان ها و معابرعمومی و نظافت و جمع آوری مرتب زباله ها از مطالبات جدی مردم  است

 

 

به گزارش ایرنا، ‘هوشنگ عباسقلی زاده’ روز سه شنبه در جلسه بررسی مشكلات عمران شهری پارس آباد مغان افزود: مهم ترین رسالت و وظیفه شهرداران و اعضای شورای های اسلامی شهرفعالیت و خدمتگزاری شبانه روزی و بی منت به اقشار مختلف مردم است.

وی به ضرورت اعتماد سازی در مردم اشاره و ادامه داد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، بدون شك در صورت جلب اعتماد مردم از پشتیبانی ها و حمایت های مردمی در پیشبرد امور و رفع كاستی های و مشكلات شهری بهره مند خواهند شد.

وی، حمایت ها و كمك های دولت عدالت محور به شهرداری های استان را قابل توجه دانست و اظهار داشت: در صورت برنامه ریزی مدون و اصولی، اجرای طرح های جامع و نوین شهری ، جلوگیری از ریخت و پاش، مدیریت بهینه منابع و مصارف، اعتبارات و كمك ها می تواند مشكلی از مشكلات شهر را برطرف كند عباسقلی زاده، با اعلام اینكه ، وجود وحدت و همدلی و هماهنگی میان اعضای شورای شهر و شهردار ، در نیل به اهداف و برنامه های اصلی در حوزه عمران شهری بسیار اثر بخش است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نباید به محلی برای درگیری و دعوای سیاسی و جناحی و اعمال سلیقه های شخصی تبدیل شود.

وی، وضعیت عمران و آبادانی شهر پارس آباد را در شان و منزلت این منطقه و مردم آن ندانست و بیان كرد: پارس آباد قابلیت ها و پتانسیل هایی بالایی برای رشد و توسعه و تحول اساسی دارد.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: زیباسازی، عمران شهری و بهبود وضعیت خیابان ها و معابرعمومی و نظافت و جمع آوری مرتب زباله ها از مطالبات جدی مردم این شهر است.

ولی كریمی’ به مهاجر پذیر بودن این شهر اشاره كرد و افزود: مهاجرت بی رویه ، حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز روند خدمات رسانی را مشكل مواجه كرده است.

وی اضافه كرد: در این شهرستان به لحاظ شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی، می توان در تمام ماه های سال فعالیت های عمرانی انجام داد.

وی، از دستگاه های دولتی خواست با پرداخت بدهی های معوق خود به شهرداری، این نهاد را در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان یاری كنن

 

 

نظرات بسته شده است.