تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 10 آوریل 2014.::. ساعت : 11:28 ب.ظ
فاقدديدگاه

شمار علاقه‌مندان به انصراف از دریافت یارانه رو به افزایش است

محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در دو روز گذشته صدها هزار نفر با ثبت نام نکردن برای دریافت یارانه نقدی موافقت خود را با تخصیص منابع اعتباری دولت برای خدمات عمومی شامل بهداشت و درمان، حمل و نقل، تولید، اشتغال و طرح های زیربنایی اعلام کرده اند.

وی با قدردانی از افرادی که با انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی همسو بودن خود را دولت اعلام کرده اند بیان کرد: امیدواریم درزمان باقی مانده نیز این افراد بیشتر شوند.
نوبخت یادآور شد: ثبت نام از طریق فضای مجازی برای دریافت یارانه نقدی در دست اجراست و در مناطقی که این امکانات وجود ندارد ثبت نام به صورت کاغذی اجرا می شود.
وی گفت: در اول اجرای طرح نام نویسی از طریق فضای مجازی ثبت نام قدری با تاخیر انجام شد که پس از برطرف شدن این مشکل هم اکنون ثبت نام با روند مطلوبی در دست اجراست.
به گزارش ایرنا؛ نوبخت اظهارکرد: با توجه به ضرورت تشکیل شورای برنامه ریزی استان در مناطق مختلف معاونت برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری برای تدوین برنامه ششم توسعه درحال فراهم کردن مقدمات است که برهمین اساس در قالب سفرهای استانی ظرفیت ها و امکانات استان ها ارزیابی می‌شود.

نظرات بسته شده است.