تاريخ انتشار :جمعه 6 می 2011.::. ساعت : 7:20 ق.ظ
فاقدديدگاه

اسامه بن لادن چگونه کشته شد+نقشه

 

بر اساس نقشه منتشره‌، خانواده بن لادن در دو طبقه دوم و سوم این ویلا سکونت می‌کردند که ارتفاع دیوارهای آن 3 تا 5/ 4 متر بوده است.

173687_465

شرح نقشه و تصویر منتشره به قرار زیر می‌باشد:

1- ساعت 22:30 دقیقه به وقت محلی پاکستان عملیات شکار رهبر گروه القاعده توسط کماندوهای آمریکا آغازشد. در این عملیات دو هلی کوپتر آمریکا با 22 تفنگدار دریایی و 55 نیروی کماندو‌ آمریکا از دو منطقه جلال‌آباد افغانستان و پایگاه هوایی غازی پاکستان به سوی محل سکونت بن لادن حرکت خود را آغاز کردند.
2- در بامداد روز دوشنبه تفنگداران آمریکایی پس از نزدیک شدن و ورود به ویلای محل سکونت بن لادن عملیات وی‍ژه خود را برای کشتن وی آغاز کردند. عملیات نیروهای ویژه آمریکا برای کشتن بن لادن 40 دقیقه به طول انجامید.
3- عدد شماره سه دیوار جنوبی ویلای محل سکونت بن لادن را نشان می‌دهد که هلی کوپتر آمریکا دراین محل به علت نقص فنی مجبور به نشستن می‌شود.

4- تفنگداران آمریکا به محوطه داخل ویلای بن لادن وارد می شوند. نیروهای آمریکا دراین منطقه پس از درگیر شدن با افراد ساکن در ویلا حرکت خود را به سوی طبقه دوم و سوم (محل اختفای بن لادن ) ادامه می دهند.

5 – محل درگیر شدن بن لادن با نیروهایی آمریکا. این درگیری که گفته می‌شود 5 تا 10 دقیقه به طول انجامیده بود در نهایت به زندگی مرد اول القاعده پایان می‌دهد.

نظرات بسته شده است.