تاريخ انتشار :سه‌شنبه 2 ژانویه 2018.::. ساعت : 11:53 ق.ظ
فاقدديدگاه

طرح های عمرانی بخش بهداشت و درمان در پارس آباد مغان شتاب گرفت

اکبر صمدی روز دوشنبه در آئین معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پارس آباد مغان افزود: هم اکنون عملیات سیویل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان به پایان رسیده و تجهیزات چهارگانه نیز در حال نصب است.
او اظهار کرد: ۳ باب ساختمان کلینیک درمانی و کلینیک مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی که در یک سال اخیر احداث شده، به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
او از پیگیری ‌اختصاص و استقرار یک دستگاه MRI از ۶ دستگاه سهمیه کشوری در ساختمان تازه تاسیس مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی شهرستان پارس‌آباد خبرداد و گفت: حاشیه ‌سازی ‌ها مانع پیگیری ‌ها برای حل مشکل مردم نخواهد شد و هر کسی می تواند کمکی بیش از این در جذب امکانات و تجهیزات به شهرستان کند آمادگی داریم آنها را نیز یاری کنیم.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا از فرمانداری پارس آباد ، وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین بحث هایی که دولت تدبیر و امید به آن از ابتدا پرداخت کرد بخش سلامت عمومی جامعه و نظام تحول سلامت است افزود: این امر با اختصاص بخشی از منابع هدفمند سازی یارانه ها عملیاتی شد و نتایج خوبی را از آغاز طرح در جهت کاهش هزینه کرد درمانی مردم و رضایت عمومی داشته است.
در این آئین با قدردانی از زحمات جعفر بشیری ، اباذر جعفرپور به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد معرفی شد.
پارس ‌آباد مغان ظرفیت ارائه خدمات درمانی بیش از ۴۰۰ هزار نفری شمال استان اردبیل را دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶

نظرات بسته شده است.