تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 اکتبر 2017.::. ساعت : 12:46 ق.ظ
فاقدديدگاه

تجمع دانشجویان پارس آباد در محکومیت ادعای ترامپ

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد با آتش زدن پرچم استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا جواب یاوه گویی و سخنرانی گستاخانه ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، همیشه مدافع نظام و اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مهمترین نقش را در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایفا کرده است .

جعفری افزود: همواره سپاه خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل و مزدوران آنها بوده و هست.

وی گفت: اینجانب به همراه دانشجویان، اساتید و همکاران دانشگاهی ضمن محکوم کردن این تفکر نابخردانه، حمایت خود را از فرزند خلف انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و مطمئن هستیم با تکیه به ایمان و علم و با تبعیت کامل از فرماندهی هوشمندانه ولی فقیه زمان همه طراحی ها و سناریو های پیچیده دشمنان خنثی خواهد شد.

 

 

نظرات بسته شده است.