تاريخ انتشار :سه‌شنبه 8 آگوست 2017.::. ساعت : 6:50 ب.ظ
فاقدديدگاه

مدیران اردبیل ظرفیت نقدپذیری و پاسخگویی به خبرنگاران را داشته باشند

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه شورای اداری در استانداری اردبییل اظهار داشت: نیاز است مدیران دستگاههای اجرایی در اردبیل ظرفیت نقدپذیری و پاسخگویی داشته باشند و بتوانند به دغدغه‌های مردم که از سوی خبرنگاران مطرح می‌شود پاسخ قانع‌کننده‌ای دهند.

وی با گرامیداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران قشر آگاه و فرهیخته جامعه هستند که نقش اساسی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر خبرنگاران با تولید گزارشها و خبرها در رابطه با مطالبات مردم می‌توانند مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند که در این زمینه مسئولان نیز وظیفه‌ای خطیر و حساس برای برطرف کردن مطالبات دارند.

خدابخش بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی نباید فکر کنند خبرنگاران تریبون ادارات و نهاد آنها هستند بلکه خبرنگاران رسالتی حساس و خطیر دارند که می‌توانند انتقادات موجود در دستگاههای اجرایی را به صورت گزارش مطرح کنند که مسئولان نیز در این زمینه باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت جدید اظهار کرد: مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور مقامات کشوری از ۱۵۰ کشور دنیا برگزار شد که این مراسم در نوع خود بی‌نظیر بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود در دوره جدید دولت بتوانیم ظرفیتها و پتانسیلهای اردبیل را به طور اساسی شکوفا کرده و اردبیل را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

 

نظرات بسته شده است.