تاريخ انتشار :جمعه 23 آگوست 2019.::. ساعت : 4:53 ب.ظ
فاقدديدگاه

کارگر بخشدار تازه کند مغان شد/ محمدعلیزاده معاون سیاسی فرماندار بیله سوار

به گزارششهریمیز، طی مراسمی با حضور ماریا موسوی مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری، فرماندار شهرستان پارس آباد و دیگر مدیران و مسئولان شهرستانی “مهران کارگر” بعنوان بخشدار جدید تازه کند معارفه شد و از تلاشهای سه ساله “محمد علیزاده” بخشدار سابق این بخش تقدیر شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری در این مراسم، بخشدار جدید تازه کند را مورد تایید فرمانداری دانست و گفت: وی از نیروهای زبده وزارت کشور بوده و مورد تایید مردم این شهرستان و بخش می باشد.

ماریا موسوی افزود: اطمینان خاطر داریم وی سیاست ها و خط مشی وزارت کشور را به نحو مطلوب پیاده کرده و ارتباط تنگاتنگی با مردم و اقشار مختلف بخش بوجود آورده و زمینه را برای توسعه و ایجاد زیر ساخت های لازم فراهم خواهد نمود.

وی تصریح کرد: امسال تبدیل اصلاندوز به شهرستان و تغییر نام تازه کند به مغانسر که از مطالبات مردم شهرستان بود، توسط دولت تدبیر امید و تقسیمات کشوری وزارت کشور پیگیری و به نتیجه رسید.

مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم از مهمترین وظایف وزارت کشور می باشد.

در این مراسم فرماندار شهرستان پارس آباد نیز بخش تازه کند را یکی از بخش های مهم و مستعد شهرستان پارس آباد عنوان کرد و گفت: در سفر معاون وزیر راه به استان اردبیل، راههای مواصلاتی و آب شرب این بخش که از مشکلات اساسی و مطالبات مردم است پیگیری شده و طی پروژه ای که به همین منظور راه اندازی شد، مشکل فشار آب و راههای مواصلاتی این بخش مرتفع خواهد شد.

علی علایی با تجلیل از زحمات علیزاده بخشدار سابق این بخش گفت: تکریم ارباب رجوع یک اصل اساسی در دستگاه اجرایی و خدمت به مردم است که امیدواریم بخشدار جدید نیز این موضوع را سرلوحه قرار دهد و شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم تلاش و پیگیری نموده به خواسته و مطالبات آنها توجه نمایند.

وی تاکید کرد: یکی از راههای توسعه و آبادانی هر منطقه ای جلب مشارکت مردم در اقدامات عمومی و عام المنفعه است که امیدواریم شورا و شهرداری در دستیابی به این هدف  تمام تلاش و پتانسیل خود را به کار گیرند.

همچنین در مراسمی جداگانه که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد، محمد علیزاده بعنوان سرپرست معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیله سوار معرفی شد.

آیبن تکریم و معارفه سرپرست جدید معاون امور سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان بیله سوار با حضور مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار بیله سوار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات یکساله مجید بالازاده تقدیر و محمد علیزاده به عنوان سرپرست جدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیله سوار معرفی شد.

محمد علیزاده پیش از این بخشدار شهر تازه کند مغان در شهرستان پارس آباد بود.

منبع : اران مغان

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.