تاريخ انتشار :چهارشنبه 17 می 2017.::. ساعت : 7:19 ق.ظ
فاقدديدگاه

طرح دادرس در مدارس فراگیر می شود

سعید بابایی روز سه شنبه در آئین اختتامیه طرح دادرس اردبیل اظهار کرد: دانش آموزان باید در زمینه آموزش کمک های اولیه و امدادی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت آموزش کمک های اولیه در بین دانش آموزان، تشریح کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و با توجه به تاثیرگذاری آنها در جامعه می توانند در زمینه پیشگیری از حوادث عملکرد خوبی داشته باشند.
بابایی گفت: حس نوع دوستی و رفاقت را باید در بین دانش آموزان تقویت کرد و طرح دادرس سبب می شود دانش آموزان بیشتر در کنار هم باشند.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این آئین با اشاره به ضرورت تداوم آموزش های امدادی در بین دانش آموزان گفت: کارهای بشردوستانه از ضروریات زندگی هر فرد است و دین مبین اسلام هم تاکید ویژه ای روی این مساله دارد.
بهرام غیبی با بیان اینکه شور و نشاط دانش آموزان را می توان در طرح دادرس به راحتی مشاهده کرد، ادامه داد: دانش آموزان باید به طرح دادرس نگاه ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: طرح دادرس در بین دانش آموزان اجرا می شود تا دانش آموزان در زمان حوادث یار و یاور جمعیت هلال احمر باشند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: دانش آموزان باید با تمسک به آداب دین مبین اسلام حس نوع دوستی را تقویت کنند.
حجت الاسلام حسن اسماعیلی با بیان اینکه فراگیری مباحث امدادی از ضروریات زندگی فردی و اجتماعی هر فردی است، اضافه کرد: این مساله سبب می شود که افراد در زمینه خود امدادی و دیگر امدادی نقش آفرین باشند.
در مسابقات طرح دادرس استان اردبیل که با حضور ۲۰ تیم ۱۴ نفره برگزار شد ، تیم دادرس خواهران شهرستان اردبیل و تیم برادران شهرستان سرعین به مرحله کشوری راه یافتند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

نظرات بسته شده است.