تاريخ انتشار :یکشنبه 14 می 2017.::. ساعت : 4:54 ق.ظ
فاقدديدگاه

ارتش برای مقابله با تهدیدهای خارجی آمادگی کامل دارد

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، امیر سرتیپ کیومرث شرفی روز شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید تیپ ۴۰ پیاده ارتش در تالار فدک اردبیل افزود: تنها عامل رفع تهدیدهای دشمن وجود نیروهای مسلح مقتدر است چون دشمنان اسلام و نظام اسلامی منطق ندارند و باید با زبان اقتدار با آنها صحبت کرد.
وی اظهار کرد: ایران تهدید نیست و به هیچ کشوری چشم طمع ندارد و فقط نیروهای مسلح کشورمان قدرت بازدارندگی دارند تا از کیان کشور دفاع کنند.
وی با بیان اینکه برای دفاع از خاک، عزت، شرف و حیثیت کشورمان باید همیشه و در همه حال آماده بود، اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی است و کسی حتی جرات ندارد در مورد تجاوز به ایران اسلامی فکر کند.
وی بیان کرد: اگر کسی دست به کار احمقانه زد و به ایران تعدی کرد مطمئن باشد شاید شروع کننده باشد اما تعیین کننده و تمام کننده نخواهد بود و از نیروهای مسلح با ایمان و مردم همیشه در صحنه ایران سیلی محکمی خواهد خورد.
امیر سرتیپ شرفی گفت: امروز ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این امنیت و آسایش مرهون و مدیون زحمات شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقتدار نیروهای مسلح و حمایت مردم از نظام است.
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به عبور روزانه حدود ۸۰۰ پرواز خارجی از آسمان کشورمان افزود: آسمان، مرزها و سواحل کشور امنیت کم نظیری در دنیا دارد و این امنیت بخاطر آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح کشور است.
وی ارتش ایران را متفاوت از دیگر ارتش های دنیا دانست و متدین بودن، ولایت پذیری، مردمی بودن، خطرپذیری و نترس بودن، کم توقعی و جانفشانی را از جمله خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد.
وی با اشاره به موفقیت نیروهای مسلح در طول انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایمان، اعتقادات و معنویت، پیروی از ولایت فقیه و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایت های مردم از فرزندان خود عامل این پیروزی ها و موفقیت ها بوده است.
در این آئین با قدرانی از زحمات چندین ساله امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر فرمانده سابق تیپ ۴۰ پیاده ارتش ، سرهنگ کریم چشک بعنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

نظرات بسته شده است.