تاريخ انتشار :جمعه 3 مارس 2017.::. ساعت : 1:29 ب.ظ
فاقدديدگاه

اصلاح‌طلبان طرح معرفی «آلترناتیو» را با کاندیدای نهایی مطرح می‌کنند

به گزارش شهریمیز به نقل از گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین فعالیت‌های این شورا، گفت: در جلسه قبل راهبردهای کلی به تصویب رسید و شاخص‌های نامزدها هم نهایی شد. کمیته راهبردها و سیاست‌ها در حال تدوین برنامه درباره شوراهای شهر و برنامه‌های شهری است تا بتوانیم در همه زمینه‌ها برنامه ارائه کنیم.

وی افزود: در استان‌ها کارها در حال پیشرفت است و تا هفته آینده شوراهای استانی اصلاح‌طلبان به طور کامل شکل می‌گیرد.

حبیب‌زاده درباره ورود این شورا به مصادیق انتخابات شورای شهر، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ ورودی به بحث مصادیق نداشتیم. در تهران مکانیزم ما هنوز کامل نشده و در حال بحث و بررسی هستیم. درباره ریاست‌جمهوری نیز کارهای مقدماتی انجام شده و هرگاه به نتیجه نهایی برسد، اعلام عمومی می‌کنیم.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره پیشنهاد برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر معرفی یک گزینه دیگر در کنار روحانی برای انتخابات ۹۶، گفت: اگر کاندیدای اصلی ما ضرورتی بر آلترناتیو نبیند، نباید گزینه دیگری معرفی کنیم، اما اگر نامزد نهایی ما هر کسی که هست، حضور یک گزینه دیگر را در کنار خودش برای انتخابات ریاست‌جمهوری ضروری ببیند، در این‌ باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

نظرات بسته شده است.