تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 مارس 2017.::. ساعت : 10:39 ق.ظ
فاقدديدگاه

محتشمی پور:۲نفر در اصلاح طلبان هستند که وزنشان در حد آقای روحانی است

به گزارش شهریمیز به نقل از پارس نیوز،

مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی و رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اجماع اصلاح‌طلبان روی آقای روحانی وجود دارد و به گفته وی، این اجماع شکننده نیست، گفت: راهبرد کلی اصلاح‌طلبان حمایت از شخص آقای روحانی است و کاندیداتوری برخی دیگر از اصلاح‌طلبان ممکن است تمرین انتخاباتی برای سال ۱۴۰۰ باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است گزینه‌‌های ضربه‌گیر همراه با آقای روحانی کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند؟ تصریح کرد: گزینه‌های ضربه‌گیر ذهنیتی است که برای برخی از دوستان اصلاح‌طلب ما به وجود آمده و الزاماً یک برنامه قطعی و رسمی نیست. منتهی برخی دوستان ما هستند که می‌‌توانند کاندیدای مناسبی برای ۱۴۰۰ باشند که این افراد بهتر است در این دوره کاندیداتوری را تمرین کنند.

محتشمی گفت: البته این بعید نیست که برخی گزینه‌ها برای کمک به آقای روحانی تا چند روز مانده به انتخابات کاندیدا شوند و از ایشان در مناظره‌ها دفاع کنند و در نهایت چند روز مانده به انتخابات از عرصه کنار بروند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه هیچ اصلاح‌طلبی هم‌ وزن آقای روحانی نیست، تاکید کرد: شاید یکی ۲ نفر در اصلاح‌طلبان باشند که وزن‌شان نزدیک به آقای روحانی باشد، اما ما نداریم کسی که پایگاه اجتماعی آقای روحانی را داشته باشد؛ آقای پزشکیان گزینه خوبی است، اما وزن آقای روحانی را ندارد و آقای مطهری هم بعضاً ادبیات اصلاح‌طلبان را دارد و در برخی مواقع می‌بینیم که مواضع وی اصولگرایانه نیز هست.

 

نظرات بسته شده است.