تاريخ انتشار :یکشنبه 7 فوریه 2016.::. ساعت : 11:32 ب.ظ
فاقدديدگاه

تازه‌ترین اخبار انتخابات از زبان رئیس ستاد انتخابات/ تایید صلاحیت ۴ کاندیدای دیگر برای آذربایجان‌شرقی

آذرقلم: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: هیئت مرکزی نظارت در استان آذربایجان شرقی صلاحیت ۳۵۹ نفر را تائید کرده بود که در نهایت شورای نگهبان با تائید صلاحیت ۴ نفر دیگر این تعداد به ۳۶۳ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: هیئت مرکزی نظارت در استان آذربایجان شرقی صلاحیت ۳۵۹ نفر را تائید کرده بود که در نهایت شورای نگهبان با تائید صلاحیت ۴ نفر دیگر این تعداد به ۳۶۳ نفر رسید

به گزارش آذرقلم، سعید شبستری‌خیابانی، از حضور حدود ۴۰ هزار عامل اجرایی، انتظامی و نظارتی برای برگزاری انتخابات سالم در استان خبر داد و اظهار داشت: در هر شعبه انتخابات، حدود ۱۵ نفر عامل برگزاری فعالیت خواهند کرد.

شبستری با بیان اینکه در روزهای اخیر صلاحیت تعدادی از افراد رد صلاحیت شده مورد تائید قرار گرفت و همچنین تعدادی از افرادی که در ابتدا تائید صلاحیت شده بودند در نهایت مورد تائید نهایی شورای نگهبان قرار نگرفتند، افزود: این افراد از ۱۷ لغایت ۱۹ بهمن ماه فرصت دارند اعتراضات خود را به شورای نگهبان ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: وضعیت دو نفر از کاندیداها که رد صلاحیت شده بودند مورد بررسی قرار گرفته بود که یکی از این افراد تائید شد ولی دیگری هنوز مورد تائید قرار نگرفته است؛ همچنین یکی از افراد تائید صلاحیت شده در نهایت مشمول حکم رد صلاحیت واقع شد.

شبستری از استقرار ۲ هزار و ۸۸۹ شعبه اخذ رای در سطح استان خبر داد و گفت: از فردا توزیع صندوق‌های اخذ رای در شهرستان‌ها شروع می‌شود.

این مسئول بیان داشت: حدود سه میلیون و ۱۰۰ برگ تعرفه رای را برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان آماده کرده‌ایم و توزیع تعرفه‌ها هم از هفته آینده آغاز می‌شود.

نظرات بسته شده است.