تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 22 اکتبر 2015.::. ساعت : 10:48 ق.ظ
فاقدديدگاه

ولی شیرپوربه عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور پارس آباد معرفی شد

با حضور رئيس دانشگاه پیام نور استان اردبيل، مسئولان دانشگاهي و اعضاي هيئت علمي پيام نور، مسوول دفتر بسيج دانشجويي دانشگاههاي پيام نور و آزاد پارس آباد مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد دانشگاه پيام نور پارس آباد ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن مديريت پيام نور اين شهرستان برگزار شد.

رئيس دانشگاه پیام نور استان اردبيل در اين مراسم با اشاره به طبيعي بودن تغيير مدير در همه بخش هاي مديريتي اظهار داشت: تغيير مدير به معناي استفاده از فكر و توان فردي تازه نفس با تجربياتي ديگر، براي مديريت مجموعه مي باشد و به هيچ وجه به معناي نارضايتي و ناتواني مدير قبلي نیست.

مهرداد محرم زاده دانشگاه را بستری مناسب برای رشد و بالندگی دانشجويان دانست و گفت: باید در دانشگاه محیطی آرام و در عین حال پر جنب و جوش ایجاد کنیم.

وي، رمز موفقیت دانشگاه را در برقراری صمیمیت، همدلی، همفکری، مشورت گرایی، صداقت و امانتداری عنوان کرد و افزود: حاشیه و تشنج دانشگاه را از آرمان و هدف اصلی خود دور می‌کند.

محرم زاده بر همکاری واحد پيام نور پارس آباد با دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله امام جمعه، نماينده مجلس، فرماندار، تشكلها و انجمن هاي بسيج دانشجويي در مراسمات ملي و مذهبي تاكيد كرد و افزود: دانشگاه بايد با آگاهي از نيازها و خواسته هاي فكري و صنفي جامعه دانشگاهي، پاسخگوي نياز جامعه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به لزوم پرهيز از تخريب، پرونده سازي و ايجاد رعب و وحشت در محيط دانشگاه اشاره كرد و گفت: دانشگاه بايد تمام توانش را در راستاي توسعه علمي و پژوهشي به كار گيرد و اسير حاشيه ها نشود.

وي با بیان اینکه پست‌ها امانت در دست مدیران است، افزود: تلاش و زحمات دوران سه ساله دکتر فرهنگ رئيس پیشین واحد پيام نور پارس آباد را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق روزافزون را براي او خواستاریم.

محرم زاده ادامه داد: با‌ شناختی که از شایستگی‌ها و لیاقت‌های دكتر فرهنگ داریم مطمئنا در سنگر دیگری توانایی خود را به عرصه ظهور رسانده و آماده خدمت رسانی به نظام آموزشی در دانشگاه پيام نور خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با ابراز خرسندی از امکانات این واحد دانشگاهی، تبدیل وضعیت دانشگاه پیام نور پارس آباد از واحد به مرکز دانشگاهی را ضروری است و قول مساعد داد که هر چه زود‌تر این مرکز به واحد مستقل تبدیل شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات «صفر فرهنگ» رئيس قبلي واحد پيام نور پارس آباد قدرداني و «ولي شيرپور» به عنوان سرپرست جدید پيام نور اين شهرستان معرفی شد.

منبع :اران مغان

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.