تاريخ انتشار :جمعه 16 اکتبر 2015.::. ساعت : 6:20 ب.ظ
فاقدديدگاه

نماينده اصلاح طلب مجلس : در زمان آقاي احمدي نژاد که دلار به يکباره به 3000 تومان رسيد گريه دلواپسان را نديديم.

در زمان آقاي احمدي نژاد که دلار به يکباره به 3هزار تومان رسيد گريه دلواپسان را نديديم.
عابد فتاحي،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاري آريا،با اشاره به نقش مهم علي لاريجاني در تصويب طرح برجام ،گفت:اگر آقاي لاريجاني اجازه طرح يک پيشنهاد از سوي دلواپسان مي داد قطعا جلسه روز سه شنبه به تنش کشيده مي شد و طرح تصويب نمي شد.لذا من فکر مي کنم آقاي لاريجاني با قدرت توپي که به زمين مجلس افتاده بود را از زمين مجلس خارج کرد.
نماينده مردم اروميه درباره گريه علي اصغر زارعي در صحن علني مجلس،اظهار داشت:وقتي آقاي زارعي گريه کرد ما خنديديم چراکه من معتقد بودم بعد از انقلاب اسلامي برجام مهم ترين و بزرگترين طرحي بود که مجلس بايد درباره آن که به نفع مردم و کشور بود تصميم گيري مي کرد به همين دليل آن روز روز عيد ما بود و برعکس ما آقاي زارعي و دوستانشان معتقد بودند با اين طرح منافع ملي زير سوال رفته است .
وي ادامه داد:درحالي که در زمان آقاي احمدي نژاد ما اوج گيري مشکلات را شاهد بوديم به طوري که دلار به يکباره به 3هزار تومان رسيد اما نه اعتراضات اينچنيني را شاهد بوديم و نه گريه دلواپسان را ديديم لذا من فکر مي کنم رفتار امثال آقاي زارعي سياسي کاري بوده است .
فتاحي تاکيد کرد:ازآنجايي که درحال حاضر براي اداره کشور با مشکلات بسياري مواجه ايم و همه وزارتخانه هاي ما به ترميم و تجديد نيرو نياز دارند بنابراين نبايد در موضوعات سياسي درگير مسائل عاطفي و سياسي شويم .
وي گفت:اگرچه دلواپسان در جلسات راي گيري طرح برجام برخورد سياسي مي کردند ما هم مقابل آنها برخورد سياسي کرديم و با فکر سياسي موضوع برجام را جمع کرديم البته هرچند طرفين بنابر دلايلي اين توافق را به نفع يا به زيان کشور مي دانستند اما بعد از تصويب برجام ديگر مسوولين بايد پيگير باشند درواقع وقتي مردم اين توافق را به نفع خود مي دانند مجلس ديگر نبايد هزينه مخالفت با آن را بپردازد.

منبع : اریا نیوز

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.