تاريخ انتشار :دوشنبه 28 سپتامبر 2015.::. ساعت : 10:29 ب.ظ
فاقدديدگاه

مردی برای فصل وحدت / قدیر پسندی

شهریمیز : با نزدیکی به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن کاندیداهای احتمالی این رقابت سیاسی، بررسی نیازهای ضروری و اولویت دار شهرستان مشگین شهر و چگونگی جوابگویی به آنها بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد.

با فاکتورگیری از این گزاره و واکاوی سخنان خواص سیاسی و اجتماعی شهرستان، به جرآت می توان گفت که مهمترین حلقه جدا شده از زنجیر مشگین شهر، حلقه تعامل و اتحاد می باشد، نکته ای که حتی امام جمعه محترم مشگین شهر نیز صراحتا از آن سخن به میان برده و فضای سیاست زدگی در مشگین شهر را بسیار خطرناک توصیف نموده است.

از این روی با نگاهی به سوابق مدیریتی و سیاسی مهندس قدیر پسندی که جزء کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می رود، اولین چیزی که پرواضح به نظر می رسد، روحیه و ویژگی وی در ایجاد حس وحدت و تعامل در مجموعه های مدیریتی است که در آن فعالیت می کند.

با نگاهی به دوران ریاست پسندی برای شورای بخش مرکزی قدیم مشگین شهر و پروژه های به ثمر رسیده در آن ایام، همکاری گسترده میان نهاد ها و ارگان های مختلف با شورای اسلامی و وجود حس مشترک همیاری در میان این نهادها با شورا دلیلی بر این مدعی می باشد.

این ویژگی بارز مدیریتی که در پسندی وجود دارد، با حضور وی در بزرگترین بنگاه اقتصادی خاورمیانه و مدیریت در قلب های مدیریتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز ادامه یاقته و موجب ایجاد تحول در این ادارات شده است.

خستگی ناپذیری، جدیت و پشتکار، ایجاد ارتباط صمیمانه با کارکنان و از همه مهم تر اعتماد به نیروهای جوان و مشاوره از نیروهای با تجربه جزء فاکتورهایی هستند که قدیر پسندی را در پست های متفاوت مدیریتی با کارنامه موفق نشان داده است.

اکنون و در این مقطع از زمان که حس وحدت و یکپارچگی برای ساختن مشگین شهری آبادتر بسیار ضروری به نظر می رسد، به جرآت می توان گفت مهندس قدیر پسندی همان شخصی است که با حضور در جایگاه نمایندگی مجلس می تواند در این روند نقشی بسیار موثر داشته باشد.

منبع :کیهان مشکین

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.