تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2015.::. ساعت : 12:10 ق.ظ
فاقدديدگاه

سه زن شجاع که در یک روز 10 داعشی را به هلاکت رساندند + تصویر

دیلی میل در ادامه می افزاید:”راپارین” و “دیژلی” نیز دو دختر دیگری بودند که خانه و کاشانه خود را در ترکیه ترک کردند و به شمال عراق رفتند تا علیه نیروهای داعش در خط مقدم بجنگند.” این زنان اشاره می کنند که داعشی ها از رویارویی با آنان و کشته شدن در برابرشان می ترسند چرا که فکر می کنند کشته شدن توسط زنان سبب می شود تا آنان به بهشت نروند. رز با 22 سال سن می گوید:”زمانی که اخبار را شنیدیم تصمیم گرفتیم تا به این بحران پایان دهیم. ”

سه دختر کرد ایزدی در یک روز در جبهه مقدم نبرد علیه نیروهای داعش 10 تن از اعضای آن گروه را به هلاکت رساندند. این گروه از دختران ایزدی در کوههای سنجار در شمال عراق با نیروهای داعشی درگیر شده بودند.

به گزارش خرداد، روزنامه “دیلی میل” با اشاره به چگونگی مبارزه این زنان علیه نیروهای داعشی می نویسد:”این گروه از زنان می گویند که در لباس داعشی های کشته شده مواد مخدر یافته اند.”

 

رز با 22 سال سن جوان ترین عضو این گروه سه نفره به “دیلی میل” می گوید:”زمانی که شنیدیم کشتار دسته جمعی دختران توسط داعشی ها صورت گرفته است تصمیم گرفتیم تا به این بحران پایان دهیم. ”

دیلی میل در ادامه می افزاید:”راپارین” و “دیژلی” نیز دو دختر دیگری بودند که خانه و کاشانه خود را در ترکیه ترک کردند و به شمال عراق رفتند تا علیه نیروهای داعش در خط مقدم بجنگند.” این زنان اشاره می کنند که داعشی ها از رویارویی با آنان و کمشته شدن در برابرشان می ترسند چرا که فکر می کنند کشته شدن توسط زنان سبب می شود تا آنان به بهشت نروند.
این روزنامه در ادامه می نویسد:”راپارین” معتقد است که اردوغان رییس جمهوری ترکیه از کردها برای مبارزه علیه داعش حمایت نمی کند. “دیژلی” 29 ساله با تجربه ترین جنگنده در میان آن سه نفر و فرمانده آنان است می گوید که تا آخرین نفس ایستادگی خواهد کرد تنا تمام داعشی ها را از بین ببرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات بسته شده است.