تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2015.::. ساعت : 1:33 ق.ظ
فاقدديدگاه

اداره غله در شهرستان پارس‌آباد راه‌اندازی شود

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه بیش از 300 نانوایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فعال است، گفت: ضرورت دارد اداره غله در شهرستان پارس‌آباد راه‌اندازی شود.

به گزارششهریمیز، مهدی احمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی های شهری پارس‌آباد مغان اظهار کرد: ماهانه بیش از یک هزار و 500 تن آرد در بین نانوایان شهری و روستایی این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت گندم تولیدشده در شهرستان پارس آباد، گفت:‌ این شهرستان از لحاظ تولیدات گندم رتبه شاخص در استان را دارد و سالانه بیش از 150 هزار تن گندم در این شهرستان تولید شده و برای مصارف مختلف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

احمدی افزود: این شهرستان مرزی از لحاظ جمعیتی دومین شهرستان استان و با در نظر گرفتن بعد مسافت از مرکز استان و فعالیت بیش از 300 نانوایی در مناطق شهری و روستایی ایجاد و راه‌اندازی شده که با توجه به این ظرفیت راه‌اندازی اداره غله در شهرستان پارس‌آباد از ضروریات بوده که باید در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

رماندار شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر بازرسی‌های منظم  و مستمر از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان، بیان کرد: با توجه به اینکه افزایش بازرسی‌ها نقش و تاثیر بسزایی در تولید نان کیفی دارد، باید متولیان امر با بازرسی منظم و دقیق نسبت به برخورد جدی با متخلفان و کم فروشان و نیز ساماندهی نانوایی‌ها اقدام کنند.

 حمدی با قدردانی از نانوایانی که با رعایت بهداشت و حقوق شهروندان به کسب حلال و خدمت رسانی مطلوب به مردم مشغول هستند، خاطرنشان کرد: باید از فعالیت نانوایی‌های فاقد پروانه کسب و متخلف در سطح شهرستان جلوگیری شود تا فعالیت این واحدها سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم نشود.

نظرات بسته شده است.