تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 20 آگوست 2015.::. ساعت : 12:18 ق.ظ
فاقدديدگاه

فرماندار پارس آباد: دانشگاه ها از شکل گیری مسائل قومگرایی جلوگیری کنند

مهدی احمدی در اولین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان پارس آبادکه با حضور مسئولین ادارات و روسای دانشگاهای شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: دانشگاه ها از فعالیت علیه یا له کاندیداهای احتمالی و تبلیغات زودهنگام اجتناب کنند.

وی با اشاره به مرزی بودن شهرستان، گفت: باید برای برقراری ارتباط علمی و آموزشی با دانشگاههای کشورهای همسایه و نیز جذب دانشجو و تبدیل دانشگاههای شهرستان به مراکز علمی بین المللی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در تدوین سند توسعه شهرستان روی دانشگاهها حساب می کنیم ادامه داد: اکثر دستگاههای اجرایی کارها را بدون برنامه ریزی و مطالعه پیش می برند که این کار علاوه بر تحمیل هزینه زیاد بر دولت ، اگر نتیجه و ثمره ای نداشته باشد خیانت به ملت و بیت المال محسوب می شود.

وی بر ضرورت بالابردن سطح کیفی دانشگاهها و افزایش تعداد رشته های خوب و در سطوح بالای علمی ، کارشناسی ارشد و حتی دکتری، برقراری ارتباط با شرکت های دانش بنیان و کارخانه ها و رسیدگی به وضعیت محیط و فضای دانشگاه ها تاکید کرد و گفت : چگونگی بهره برداری پروژه های عمرانی در دست احداث از جمله پایاب سد خداآفرین نیاز به برنامه ریزی ومطالعه دارد از این روی دانشگاهها باید در این امر پیشقدم باشند و برنامه ها و نتیجه مطالعات خود را در اختیار ما قرار دهند.

وی اضافه کرد: دانشگاهها باید آمادگی لازم را برای مسائل علمی و دانش بنیان و پارکهای علم و فن آوری داشته باشند و به مسائل ملی و مذهبی و نماز جماعت و عفاف و حجاب اهمیت دهند.

نظرات بسته شده است.