تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 30 جولای 2015.::. ساعت : 11:15 ق.ظ
فاقدديدگاه

افزایش فعالیت شهرداری افزایش مشارکتهای مردمی را همراه خواهد داشت

آقای مهدی احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در بازدید از پروژه های لایروبی کانال خیابان شهید بهشتی و بهسازی مبلمان و فضای شهری این خیابان و همچنین کاشت گل و نهال در فضاهای سبز و خط کشی و سرعت گیرها و ساماندهی بلوار ترمینال گفت افزایش فعالیت شهرداری افزایش مشارکتهای مردمی را همراه خواهد داشت و افود شهر زیبا باعث بالا رفتن سطح شادابی و نشاط و روحیه فعالیت ومشارکت در مردم و شهروندان شده و حتی میزان آسیب های اجتماعی را نیز کاهش می دهد.

احمد داداشی شهردار پارس آباد در بازدید فرماندار پارس آباد از این طرح  گزارشی از  روند اجرای پروژه ها و طرحهای در حال انجام و پیش بینی شده برای اجرا ارائه نمود و گفت: برای پاکسازی جوی ها و لایروبی کانال های سطح شهر برنامه ریزی جامعی با همت و تلاش شورا و شهردار تدوین شده است.

داداشی افزود : به منظور جلوگیری ازبروز آب گرفتگی خیابان ها و معابر شهری ، اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری پارس آباد و پیمانکاران مربوطه قرار گرفته شده است.

شهردار پارس آباد فعالیت مذکور را در راستای جلب رضایتمندی مردم  اعلام کرد و بیان داشت : پیشگیری از بحران و  آب گرفتگی خیابان ها و معابر از دیگر اهداف پاکسازی و ساماندهی کانال ها می باشد.

داداشی اعتبار اولیه فاز ۱ پروژه کانال شهید بهشتی  را که بطول ۱۵۰۰ متر اجرا می شود سه میلیارد ریال از بخش اعتبارات داخلی شهرداری  اعلام کرد و ادامه داد: فاز دوم این پروژه جهت اجرای مبلمان و فضای سبز در دستور کار شهرداری بعد از اتمام لایروبی و ساماندهی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری پارس آباد به منظور توسعه فضای سبز شهر ، به کاشت نهال، گلهای فصلی، درختچه های زینتی و بذر گل در پارک ها، بلوارها و میادین شهر با بیش از ۱ میلیارد ریال اعتبار نسبت به خرید حدود 9000شاخه گل و 400 نهال  اقدام کرده است. در ادامه داداشی بیان داشت : که حفظ فضاهای سبز شهری همراهی و همیاری بیش از پیش شهروندان را می طلبد.

فرماندار پارس آباد از محل ترمینال شهر نیز بازدید کرد و شرایط و وضعیت کنونی این تزمینال را شایسته شهرستان ندانست و خواستار مناسب سازی وضعیت پارک خودرو ها و همچنین برنامه ریزی برای احداث ترمینال جدید متناسب با شرایط کنونی و جمعیتی شهرستان و برنامه های توسعه شهرستان در آینده شد.

در ادامه فرماندار و شهردار پارس آباد از محل احداث جایگاه سوخت با سرمایه گذاری آقای احمدزاده در مسیر شرقی شهر پارس آباد بازدید و مشکلات این طرح را بررسی کردند.

 

 

 

نظرات بسته شده است.