تاريخ انتشار :شنبه 16 می 2015.::. ساعت : 5:27 ب.ظ
فاقدديدگاه

آیا قائله ورزشگاه یادگار امام (ره) ربطی به سفر آتی روحانی به تبریز دارد؟!

برخی منابع خبری ادعا می کنند که فرزند سرمربی تیم تراکتور پشت پرده انتشار این شایعه کذب بوده است! حال آنکه فرض صحت این ادعا ، سئوال این است که آیا گوینده ی ورزشگاه نیز با اشاره ی فرزند سرمربی تراکتور، خبر از قهرمانی تراکتور و تساوری سپاهان داده است؟! آیا این «پسر اوليويرا» بوده که مانع انتشار نتیجه بازی سپاهان در تابلوی ورزشگاه بوده؟ و دهها سئوال و ابهام دیگر!

در این میان، اما آنچه قطعیست آن است که دولت وظیفه دارد کمیته ای خارج از وزارت ورزش و فدارسیون فوتبال تشکیل دهد تا این ماجرا و اتفاق ناشایست و آزاردهنده که قلب هموطنان تبریزی را آزرد، را بررسی کرده و عاملین این اتفاق را به اشد ماجزارات رسانده و از سوی دیگر، به شکلی این حق پایمال شده را برای تراکتوری ها جبران کند.

پخش شایعه برای اختلال در سفر روحانی

خبر «اعلام دروغ تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز» درحالی منتشر شد که چندین روز تا سفر روحانی به تبریز باقی نمانده است. همین مسئله در مورد انتشار این دروغ عجیب، تئوری «از پیش طراحی شدن آن را» در ذهن جاری می کند.

با این حال، به نظر می رسد که برخی از «مخالفان و دلواپسان همه جانبه ی دولت» در آستانه ی حضور رئیس جمهور در تبریز (که روحانی موفق به کسب تعداد رای قابل ملاحظه ای در آن شهر در انتخابات ریاست جمهوری شده بود) قصد اخلال در این سفر را داشته اند.

شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که پس از بازگشت جمعیت خشمگین هواداران تراکتور به خیابان های تبریز، در اقدامی تحریک آمیز و خودجوش پوسترهای سفر «دولت تدبیر و امید» در میان مردم پخش شده است! هوادران تراکتور که از بازی با احساسات شان بسیار دل آزرده بودند و تصور می کردند فدراسیون فوتبال کلاه گشادی بر سرشان گذاشته، در مواجهه با چنین صحنه ای، اقدام به پاره کردن این پوسترها کردند.

تحلیلگران معتقدند که نقش مخالفان دولت «تدبیر و امید» که تاکنون به هر شکلی سعی در ایجاد مانع و مشکل در مسیر فعالیت دولت داشته اند، در اتفاقات تلخ ورزشگاه تبریز بی تاثیر نیست.

این مسئله را نیز نباید از قلم انداخت که اقدام مشکوک و ناشیانه برخی در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ، عامل قطعی چنین اتفاق ناخوشایندی است! کاش وزیر ورزش (که گزینه چندم رییس جمهور برای این وزارتخانه بوده) بیش از این فرصت سوری نکرده و به جای دهان به دهان شدن با سرمربی تیم ملی فوتبال و دخالت در ریز و درشت ترین اتفاقات ورزش، اندکی تدبیر پیشه کند و از ایجاد هزینه و اشکالات مضاعف برای دولت، جلوگیری کند!

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.