تاريخ انتشار :چهارشنبه 2 نوامبر 2022.::. ساعت : 1:34 ق.ظ
فاقدديدگاه

وزیر اطلاعات: عامل دوم حمله تروریستی شاهچراغ دستگیر شد

اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت یکی از اصول امنیتی، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز (دوشنبه ۹ آبان‌ماه) در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز و تبریک بیستمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آنچه که می‌تواند در برابر تهدیدات از مردم و ملت ما حفاظت کند و باید برای ایجاد، فراهم‌کردن و زمینه‌سازی تلاش کنیم که نعمت الهی است که یاری خواهد کرد و نصرت را به همراه خواهد آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت بر هر چیزی برتر بوده و امنیت زیرساخت و پایه همه امور کشور است، تاکید کرد: آنچه که این امنیت را تهدید کند از اولویت‌هایی است که باید به آن پرداخت؛ می‌خواهد شناختی، زیستی، اجتماعی و یا زیرساختی باشد. بنابراین هر کجا که موضوع امنیت مطرح می‌شود باید همه و تمام توان را در جهت ارتقاء و پایداری آن به کار گرفت.

وی ادامه‌ داد: یکی از مهم‌ترین عوامل حفاظتی و حراستی و پاسداری از این امنیت در مقابل تهدیدات مستمر و گسترده دشمنان، پدافند غیرعامل است. پدافند غیرعامل اگر بتواند هوشمند، موثر و مصونیت‌ساز باشد، می‌تواند در جهت برقراری و تامین امنیت ما نقش اصلی و جدی ایفا کند. به همین دلیل، یکی از عوامل عمده اولویت دار کشور، حاکمیت و حکمرانی ما پدافند است، لذا ارزیابی آن کمتر از اهمیت آن نیست.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به اهمیت نقش سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: باید نسبت به پدافند غیرعامل به صورت مستمر نظارت، ارزیابی، کنترل و برآورد وجود داشته باشد و همه آنچه که برای آن سازمان، کمیته و یا مسئولیت‌سازی در دستگاه ایجاد می‌کنیم باید نسبت به آن نیز ارزیابی انجام بدهیم.

وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت یکی از اصول امنیتی، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.

نظرات بسته شده است.