تاريخ انتشار :چهارشنبه 29 ژوئن 2022.::. ساعت : 11:30 ق.ظ
فاقدديدگاه

کاهش ورودی پرونده‌ها از مهمترین اولویت‌های دادگستری پارس آباد است

رئیس دادگستری اردبیل گفت: ورود دادستانی به حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش حجم ورودی پرونده‌ها از مهمترین اولویت‌های دادگستری پارس آباد است.

به گزارش  خبرنگارشهریمیز  جابر جهان‌بین در نشست هم اندیشی با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، از اهتمام و هماهنگی نمایندگان سه قوای مجریه، مقننه و قضاییه در شهرستان برای توسعه و رفع موانع و حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: جایگاه قضاوت در دین مبین اسلام جایگاهی والا و بسیار حساس است.

وی با اشاره به نقش جایگاه دادگستری و دادستانی در حل مشکلات و اختلافات و ایجاد رونق اقتصادی و معیشت مردم گفت: باید با هم افزایی، زمینه گسترش عدالت و توسعه در شهرستان را ارتقا داده و امنیت پایدار جامعه را فراهم کنیم.

حبیب اشرفی رئیس دادگستری پارس آباد هم در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌ها و هماهنگی‌های فرمانداری و همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تعداد پرونده های ورودی به محاکم بسیار زیاد است و لازم است دستگاه‌ها نیز در جهت کاهش اختلافات کمک کنند.

وی همچنین از ابلاغ ۱۵ اولویت برای ارتقای خدمات و گسترش عدالت در قوه قضاییه خبر داد و گفت: ورود دادستانی به حقوق عامه و الکترونیکی کردن خدمات و پیشگیری از جرم و کاهش حجم ورودی پرونده ها از مهمترین اولویتهای خواهد بود.

نظرات بسته شده است.