تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021.::. ساعت : 11:24 ب.ظ
فاقدديدگاه

نماینده مدیران کانون های استان اردبیل: در آموزش و پرورش “روی مغز کار می شود اما روی روح خیر”

نشست هم اندیشی قطب ۶ کشوری با حضور رئیس کانون های فرهنگی و تربیتی و معاون اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش که در محل باشگاه فرهنگیان شهر تبریز برگزار شد.
نشست هم اندیشی قطب ۶ کشوری با حضور رئیس کانون های فرهنگی و تربیتی و معاون اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش که در محل باشگاه فرهنگیان شهر تبریز برگزار شد.
 در این نشست موسی میرزایی رئیس و دبیر فرهنگی و نماینده مدیران کانون های استان اردبیل با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش “روی مغز کار می شود اما روی روح خیر”. گفت: متاسفانه در برنامه های رسمی مدارس کشور بیشتر به حافظه و بکارگیری قوای ذهنی دانش آموزان تاکید شده و رشد جنبه های اجتماعی و عاطفی افراد کمتر مورد توجه قرار گرفته بنابراین بسیاری از آنها برای رویارویی با مسائل و مشکلات زندگی نمی توانند آمادگی لازم را کسب نمایند.
 میرزایی اظهار داشت: کانون های فرهنگی و تربیتی به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیت تعلیم و تربیت و مکمل آموزش و پرورش است که می توانند دانش آموزان را برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش به اهداف معین راهنمایی کنند. دانش آموزان در خارج از فضای مدرسه و خانه در زمان فراغت تحت تاثیراتی قرار دارند، که زحمات مدرسه و خانه به هدر می رود، برای ایجاد رفتارهای مطلوب و رسیدن به اهداف تربیتی و پرورشی باید دانش آموزان را درگیر کار و فعالیت کرد تا تفکر صحیح و مهارت آموزی در او شکل گیرد.
 قابل ذکر است که موسی میرزایی متولد ۱۳۵۹ از هنرمندان مجسمه ساز حرفه ای کشور است که جزو دبیران هنر و ساکن شهرستان پارسآباد می باشد و تحصیلات آکادمیک فوق لیسانس هنرهای تجسمی دارد و بارها برگزیده جشنواره های متعدد ملی و موزه معاصر بوده و چندین کتاب اثر گرافیکی نیز از وی چاپ شده است و از افتخارات منطقه، استان و کشور محسوب می شود.
جناب میرزایی در حال حاضر دبیر آموزشو پرورش و  مدیر کانون فرهنگی تربیتی پارس اباد مغان را به عهده دارد.

عناوین کسب شده توسط ایشان در میادین مختلف هنری :

– عضو گروه آبی بی کران تهران

– دانشجوی نمونه سال ۸۴ و فعال هنری

– سال ۸۷ نفر برگزیده موزه معاصر تهران

– چاپ دو اثر در کتاب سال گرافیک ایران

– برگزاری نمایشگاه تایپو گرافیک

– برگزاری نمایشگاه طراحی در اردبیل

– برگزاری نمایشگاه حجم در گالری سبلان تهران

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.