تاريخ انتشار :دوشنبه 28 جولای 2014.::. ساعت : 6:20 ب.ظ
فاقدديدگاه

“بورسیه 3700 نفر غیرقانونی است/ این افراد از هیچ مجرای قانونی و علمی عبور نکرده اند”

رئیس کمیته آموزش عالی در کمیسیون آموزش مجلس گفت:از نظر بنده و بر اساس بررسی‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفته است حکم بورسیه 3700 نفر چه بورس داخل و خارج باطل و غیرقانونی است چرا که این افراد از هیچ مجرای قانونی و علمی عبور نکرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی و مجلس اظهار داشت: به نظر بنده و بر اساس بررسی‌هایی که طی هفته‌های اخیر بر روی پرونده بورسیه دکتری گرفته است تمام دانشجویانی که در سال‌های اخیر بورسیه داخل یا خارج گرفته‌اند غیرقانونی و تخلف بوده است.
وی گفت: براساس مستندات مشخص شده است که این افراد بدون آزمون وارد شده‌اند و از هیچ مجرای علمی و قانونی عبور نکرده‌اند و مصاحبه‌ای نداشته‌اند.

نماینده مردم قائنات در مجلس با بیان اینکه این افراد می‌خواهند استخدام هم شوند و وارد حوزه‌های علمی و هیأت علمی شوند، خاطرنشان کرد: ورود این افراد که به صورت بی‌ضابطه و تنها بر اساس رابطه‌ها وارد بورسیه دکتری شده‌اند به شدت برای کشور خطرآفرین است و می‌تواند آینده علمی کشور را به شدت تحت‌الشعاع قرار دهد.

رئیس کمیته آموزش عالی و مجلس افزود: این افراد نازل‌ترین معدل‌ها را دارند و تبدیل شدن آنها به عضو هیأت علمی یعنی فاجعه و مجلس در این قضیه کوتاه نمی‌آید و اغماض و چشم‌پوشی نخواهد داشت.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.