تاريخ انتشار :چهارشنبه 29 آوریل 2020.::. ساعت : 11:48 ق.ظ
فاقدديدگاه

جابجایی بیش از ۴۷۵ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در سال ۹۸ بیش از ۴۷۵ هزار تن کالا و بار دز شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توسط ۱۳ شرکت فعال حمل و نقل جابجا شده است.

او افزود: در بخش حمل و نقل مسافر ۹۸ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال با ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان زحمتکش و تلاشگر این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۲ هزار و ۶۹۰ حلقه لاستیک طی سال ۹۸ در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

آذری گفت: راهداران سخت کوش جهت نصب تابلو و علایم به تعداد ۸۱۰ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۹۸ مورد، حریم زنی راه اصلی پارس آباد – سه راه سربند به اصلاندوز و پارس آباد به سه راهی عزیز کندی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح گاردریل‌های معیوب و صدمه دیده و نصب گاردریل هستند.

او همچنین عنوان کرد: شیار زنی طولی خط وسط جاده و شیار زنی عرضی در محل پرتصادف و همچنین شیار زنی خط کناری در محور‌های پارس آباد به اصلاندوز و پارس آباد به سه راهی عزیز کندی و همچنین لکه گیری کلیه راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز به انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد بیان کرد: حذف یک مورد نقطه حادثه خیز در راه اصلی پارس آباد سربند در محدوده روستای اولتان دهه مبارکه فجر افتتاح و مورد بهره برداری اهالی شریف شهرستان قرار گرفته است.

نظرات بسته شده است.