تاريخ انتشار :شنبه 25 ژانویه 2020.::. ساعت : 12:45 ق.ظ
فاقدديدگاه

شهرستان پارس‌آباد میزبانی برگزاری جشنواره استانی هنرهای نمایشی اردبیل را بر عهده دارد

زعفر احدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد مغان میزبانی و برگزاری برگزاری جشنواره استانی هنرهای نمایشی استان اردبیل را در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه بر عهده دارد.

وی با اشاره به جزئیات گروه‌های هنری شرکت کننده در این جشنواره افزود: در این دوره از جشنواره هنرهای نمایش استان اردبیل شرکت کنندگان شامل گروه‌های منتخب سه گروه اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال، اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۴ سال و مربیان و کارشناسان کانون‌های پرورش فکری و هنری است.

احدزاده از اتمام داوری مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: داوری مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی استان اردبیل به اتمام رسیده است و در نهایت با نظر و رای هیات داوران نمایش‌های سه ماهی، به باران بگو ببارد، منزل دوستی، بزلج باز، بهترین هدیه تولد مار و ساچی سارای خانم توانستند به مرحله پایانی راه این جشنواره یابند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان‌های سطح استان اردبیل ظرفیت بالایی برای برگزاری رویدادهای بزرگ دارند تصریح کرد: برخی از شهرستان‌های سطح استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی برای میزبانی و برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی بزرگی دارند و یکی از شاخص‌ترین اهداف آن توان‌افزایی شهرستان‌ها است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها می‌تواند در فراگیرسازی ارزش‌های اخلاقی، تعامل مناسب با همسالان، افزایش اعتماد به نفس و افزایش انگیزه کارگروهی و مهارت‌های فردی مفید باشد.

نظرات بسته شده است.