تاريخ انتشار :چهارشنبه 4 ژوئن 2014.::. ساعت : 1:45 ب.ظ
فاقدديدگاه

نامه مهم حامیان دولت در قزوین :در صورت تداوم اینگونه انتصاب ها و بر جای ماندن همان مدیران و همان ایده های غلط، استمرار حمایت ها در مراحل سخت پیش روی دولت شما، امری دشوار خواهد بود

نوانديش: اصلاح طلبان و حاميان دولت تدبير و اميد در استان قزوين با ارسال نامه اي خطاب به دكتر حسن روحاني رييس جمهور به انتقاد از عملكرد وزارت كشور در انتصاب يك فرماندار دولت احمدي نژاد در شهرستان تاكستان پرداختند.
به گزارش نوانديش، در اين نامه آمده است: آقای رییس جمهور ! ما نیز چون شما به آبادانی کشور و به عقلانیت و اعتدال معتقدیم و صبوری و مدارای شما را درک می کنیم اما این همه نمی تواند توجیهی باشد برای اینکه بپذیریم، مدیر دولتی که ابزار کار بزرگانش رمل و اسطرلاب بود و درچشم اذنابش، هاله نور بر سر رییس دولت، می چرخید، اکنون به سمت فرمانداری تاکستان منصوب شود و ریشخند آنانی که تا دیروز لگام از اسب توهین و تخریب بر می داشتند هم نصیب آنانی شود که خالصانه برای موفقیت شما تن به دریای تردیدها و تخریب ها زدند.
متن كامل اين نامه به شرح زير است:
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
آقای رییس جمهور! خسته نباشید. هیچ کس نداند ما می دانیم که خستگی یعنی چه ؟ آن هم،  وقتی که مجبور باشید در میانه فشارها ی داخلی وخارجی، خطاب به آنها که قرار است شفقت و مدارا به خلق بیاموزند، یادآوری کنید که بهشت و خدا و ایمان را نسبتی با شلاق و خشم و بد اخلاقی نیست.
آقای رییس جمهور! می دانیم روزهای پرمشغله ای دارید اما نکند که این همه هیاهو و مشغله باعث شود که فراموش کنید، چند روز دیگر، سالگرد پیروزی ایده “تدبیر و امید” شما در انتخابات 24 خرداد سال گذشته است. روزهایی که شما، یکـّـه و تنها بودید ، جبهه مقابل اما با اعتماد به نفسی شگفت آور به پیروزی خود اطمینان داشت و عافیت طلبان هم در برابر سخنان منطقی جنابعالی لب و دندان می گزیدند. ما اما آن روزها به شما و شعارهایتان ایمان داشتیم، ما، چون شما؛ می دانستیم که تداوم سوء مدیریت دولت گذشته و کارگزاران بی کفایتش آنچنان روشن و بدیهی است که اگر قرار باشد دولت بعدی نیز هم سو با آنان گام بردارد، نه نشان از تاک می ماند و نه تاک نشان و بر همین اساس بود که نه از تهدید ترسیدیم و نه از شکست و در آن هنگامه سخت درکنار شما ایستادیم تا نهال کم رمق امید را با گرمی حضور یکدیگر، به بالابلندی تبدیل کنیم که سایه پرمهر خود را جبران نامهری هایی کند که در این هشت سال، ناجوانمردانه بهترین فرزندان این کشور را منزوی و منکوب کرد و فرصت هایی را که به اعتلای ملک و مملکت می انجامید، سوزاند.
آقای رییس جمهور ! این خاطرات و خطرات را در زمانی با شما مرور می کنیم که باخبر شده ایم ، وزارت کشور دولت تدبیر و امید در تدارک انتصاب فردی به نام “ایرج حیدری” از مدیران احمدی نژاد ،به سمت فرماندار تاکستان است و این اقدام عاجل را در شرایطی انجام می دهد که هنوز حکم بسیاری از فرمانداران پیشنهادی استاندار، امضاء نشده اند و هنوز بسیاری از فرمانداران دولت گذشته بر مسند کارند! این روزها اگرچه شنیدن چنین خبرهایی از وزارت فخیمه ای که حافظه اش عامدانه از شعارهای ایام انتخابات جنابعالی پاک شده است ، چندان بعید نیست اما شگفتی ما از آن روست که چگونه می شود دولتی، نیک به یاد داشته باشد که در روزهای سخت انتخابات، کدام حرف ها و شعارهایش دوباره اعتماد و همراهی را کابین بخت روشن اش کرد و  کدامین دست ها در زمانه ای که دست ها در گریبان بود، به یاری اش شتافت اما اکنون وزارت کشور همان دولت، خام و ناسپاس؛ بخت و تخت را به نام آنانی بزند که تا دیروز در حالیکه سلام می دادند، طناب دار اصلاح و تدبیر و تعهد را در ذهن می بافتند و رای مردم به شما برای خلاصی از حضور نامبارک آنان در مسوولیت ها ی مهم و سرنوشت ساز بود.
آقای رییس جمهور! ما دیپلمات نیستیم و سخن مستور و توام با کنایه نمی دانیم ، ما حامیان شماییم! حامیانی که این صفت را هم دیروز داشته اند و هم امروز اما رفتار وزیر کشور شما تداوم این حمایت را برای فرداهای سخت تر این دولت، دچار ابهام کرده است!
آقای رییس جمهور ! ما نیز چون شما به آبادانی کشور و به عقلانیت و اعتدال معتقدیم و صبوری و مدارای شما را درک می کنیم اما این همه نمی تواند توجیهی باشد برای اینکه بپذیریم، مدیر دولتی که ابزار کار بزرگانش رمل و اسطرلاب بود و درچشم اذنابش، هاله نور بر سر رییس دولت، می چرخید، اکنون به سمت فرمانداری تاکستان منصوب شود و ریشخند آنانی که تا دیروز لگام از اسب توهین و تخریب بر می داشتند هم نصیب آنانی شود که خالصانه برای موفقیت شما تن به دریای تردیدها و تخریب ها زدند.
آقای رییس جمهور! دولت شما حاصل خون دل خوردن میلیون ها ایرانی خواهان تغییرو اصلاح و تدبیر است و دراین میان، وزیر کشور جنابعالی آنقدر بی دغدغه و بی هزینه بر این جایگاه تکیه زده است که گویی عامدانه می کوشد تردیدی نامبارک نسبت به آن حمایت ها را در دل هواداران شما بکارد تا شاید در نهایت، شما بمانید و قومی که به کمتر از شلاق حتا برای بهشت این مردم راضی نیستند .
آقای رییس جمهور!
ما حامیان سرسخت تدبیر و اعتدال،  اکنون که توسن اعتدال و تدبیر را دست کم در این انتصاب نامبارک وزیر کشورتان، لنگ می بینیم، صراحتا از جنابعالی انتظارداریم تا با ممانعت ازادامه رویکرد به شدت مورد انتقاد جناب آقای رحمانی فضلی و انتصاب ناشایست ایرج حیدری به سمت فرماندار تاکستان ، ضمن روشن کردن دوباره امید در میان هواداران وتثبیت اهتمام آنان درجهت حمایت از خود ، زمام امور مهمی چون فرمانداری تاکستان را به دست افراد لایق و کاردانی که درهم سویی کامل با ایده های مترقی جنابعالی هستند بسپارید تا جبران آن همه مرارت ها که ظرف این سالها بر پایمردان طریق اصلاح و تدبیر رفته است، به نحوی جبران شود و همراهی آنان توجیه منطقی تری داشته باشد زیرا که در صورت تداوم اینگونه انتصاب ها و بر جای ماندن همان مدیران و همان ایده های غلط، استمرار حمایت ها در مراحل سخت پیش روی دولت شما، امری دشوار خواهد بود، وضعیتی که انشالله با ورود جنابعالی به مساله و اطمینان دوباره به حامیان تدبیر و اعتدال در استان قزوین و دیگر نقاط کشور، هرگز تحقق نخواهد یافت.
شوراي اصلاح طلبان و حاميان انتخاباتي دكتر روحاني در استان قزوين
13/3/93

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.