تاريخ انتشار :جمعه 12 جولای 2019.::. ساعت : 1:15 ق.ظ
فاقدديدگاه

علی منفرد به عنوان شهردار پارس‌آباد مغان انتخاب شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، طی مراسمی پیش از ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد و سایر مسئولان شهرستان پارس‌آباد علی منفرد به عنوان شهردار جدید شهرستان پارس‌آباد مغان معرفی شد.

مسعود امامی یگانه معاون عمرانی استاندار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه شهرداری‌ها در ارائه خدمات شهری به شهروندان تلاش جدی کنند اظهار داشت: شهرداری‌ها باید تلاش حداکثری در راستای ارائه خدمات شهری به‌ویژه تنظیف معابر داشته باشند.

وی به برنامه زمان‌بندی شهرداری‌ها در راستای ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها تاکید کرد و افزود: ما به شهرداری‌ها تاکید کرده‌ایم که برنامه‌ زمان‌بندی برای ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های و به ویژه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تنظیم کنند.

امامی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها طی سه ماهه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم اختصاص این اعتبارات نویدی در راستای گشایش تامین اعتبارات مورد نیاز شهرداری‌ها شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه ۱۰۰‌ میلیارد تومان در راستای سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در اختیار استان قرار خواهد گرفت اظهار کرد: این اعتبارات به صورت گلوبال در اختیار استان قرار خواهد گرفت و از سوی استان به شهرداری‌ها در راستای سرمایه‌گذاری اعطا خواهد شد.

وی به اشاره به شهرداری‌ پارس‌آباد بیان کرد: برای شهرداری‌ پارس‌آباد نیز در سه ماهه اول سال جاری نزدیک ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولت اختصاص یافته است که امیدواریم این اعتبارات تا پایان سال جاری ادامه‌دار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد نیز در ادامه گفت: حقوق کارگران شهرداری نزدیک ۸ ماه است عقب افتاده و این قابل قبول نیست و از شهردار جدید انتظار رسیدگی و پرداخت حقوق معوقه بخصوص کارگران شهرداری را دارم.

وی با بیان اینکه چهره شهر آبروی ماست بیان کرد: متاسفانه بیشتر خیابانها و کوچه های شهر پارس آباد هنوز خاکی است و آسفالت ریزی نشده است این در حالیست که کارخانه آسفالت در کنار این شهر قرار دارد.

رشادی اظهار داشت: اختلاف بین شوراها خوب نیست، بنده به عملکرد شورای شهر و شهرداری نمیخواهم ورود کنم. اما اگر حرفی درباره شورای شهر و شهردار میزنم از باب ارشاد است.

امام جمعه پارس‌آباد با اشاره به تندیس شهریار در پارس‌آباد تصریح کرد: اینکه می گویند شورای شهر مانع از دادن مجوز نصب تندیس شهریار می شود، برای من قابل قبول نیست، چرا که مجوز نصب این تندیس را شورای فرهنگ عمومی می‌دهد.

نظرات بسته شده است.