تاريخ انتشار :شنبه 15 دسامبر 2018.::. ساعت : 2:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

زمین چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری پارس آباد سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی علایی، فرماندار پارس آباد در بازدید از پروژه زمین چمن استادیوم شهید کلانتری افزود: این پروژه با عنایت و تلاش مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراء می باشد و با توجه به شرایط آب هوایی منطقه، کاشت چمن در بهمن ماه امسال آغاز و در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری پارس آباد کاملا مدرن با زهکشی استاندارد، آبیاری تحت فشار اتوماتیک طراحی شده و در حال اجرا است.

فرماندار پارس آباد در حین بازدید از استادیوم شهید کلانتری درخصوص ترمیم و بازسازی پیست دو ومیدانی این مجموعه نیز گفت: همزمان با اجرای زمین چمن، پیست استادیوم شهید کلانتری نیز بازسازی و در اختیار دو ومیدانی کاران و علاقمندان به ورزش پیاده روی قرار خواهد گرفت.

علایی از اجرای پروژه های سالن شهری، خوابگاه ورزشکاران و تالار وزنه برداری با گنجایش ۴۰۰ نفری شهرستان پارس آباد بازدید کرد و افزود: امسال اعتبارات پروژه های عمرانی ورزش و جوانان از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته ۴ برابر افزایش یافته است که این نشان از توجه و اهمیت ویژه به ورزش می باشد.

نظرات بسته شده است.