تاريخ انتشار :چهارشنبه 28 نوامبر 2018.::. ساعت : 12:02 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعزام ۲۰ گروه محرومیت‌زدایی به مناطق کم‌برخوردار پارس‌آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ حسن نوری، فرمانده سپاه پارس‌آباد  افزود: از مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات سپاه در راستای تحقق شعار سال ارائه تسهیلات کارآفرینی و اشتغال در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی بوده که در این راستا از سال ۹۱ تاکنون بیش از ۱۲۰ ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه شده است.

وی بیان کرد: با ارائه این میزان تسهیلات زمینه برای اشتغال یک هزار و ۳۶۷ نفر در سطح شهرستان به شکل مستقیم و غیرمستقیم در ۱۲ عرصه فراهم شده و توانسته‌ایم شاهد توسعه فرصت‌های شغلی در سطح شهرستان برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

فرمانده سپاه پارس‌آباد اعزام کاروان‌های محرومیت‌زدایی به مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار را از دیگر فعالیت‌های بسیج برشمرد و گفت: در تداوم این فعالیت‌ها با ساماندهی ۳۴۰ نفر در قالب ۲۰ گروه جهادی اقداماتی نظیر احداث خانه، غسالخانه، تکمیل مساجد و زیباسازی و مرمت مدارس در مناطق محروم هدف که شناسایی شده انجام می‌شود.

نوری با اشاره به اجرای طرح‌هایی همچون همگام با کشاورز و اعزام گروه‌های جهادی واکسیناسیون دام روستاییان افزود: این اقدامات در راستای کمک به رونق تولیدات کشاورزی و دامی در شهرستان انجام می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا با این مهم زمینه‌ساز افزایش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش‌ها در شهرستان شویم.

نظرات بسته شده است.