تاريخ انتشار :شنبه 3 فوریه 2018.::. ساعت : 10:47 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعتراض خبرنگاران پارس آبادی به بی احترامی و تبعیض مسئول فرودگاه

بسم اله الرحمن الرحیم

.ن والقلم وما یسطرون .

در کمال ناباوری علیرغم اتفاقات ناگوار اخیر، بار دیگر حرمت قلم و صاحب قلم توسط مسئول فرودگاه شهرستان پارس اباد مغان در روز روشن هتک حرمت گردید .
مردم شریف شهرستان پارس اباد ومسئولین و مقامات ارشد استان و شهرستان ؛
باردیگر درفضای تحقیر آمیز با اصحاب رسانه و خبرنگاران به حریم عزت واندیشه تعدی صورت گرفت که این چنین برخوردی نه در شان مدیران و نه در خور اصحاب رسانه میباشد .
اصولا باور جامعه بر این موضوع استوار میباشد که مدیران ضعیف وناکارآمد همیشه از اصحاب رسانه بعنوان بازوان پرتوان و ناظران تیزبین افکار عمومی جامعه بخاطر عدم پاسخگویی وشفافیت در هراس میباشند و قدرت قلم افزون بر ایجاد نشاط وطراوت و ترویج فرهنگ و سنن اصیل و توسعه و آبادانی درجامعه گاها بعنوان شمشیر بران بر گردن مدیران ناتوان و ناشایست تعبیر میگردد.
لذا بدینوسیله ما جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران و فعالین مطبوعاتی شهرستان پارس اباد بخاطر هتک حرمت ، تبعیض و عبور از خط قرمز و جایگاه اخلاقی و انسانی و اسلامی این قشر تلاشگر و نمایندگاه افکار واندیشه های عمومی و اجتماعی توسط مسئول بی مسئولیت فرودگاه شهرستان پارس اباد ؛ اعلام میکنیم، تا استعفا و عذرخواهی رسمی وی از کلیه اصحاب رسانه بخاطر رفتار زشت و زننده و تبعیض آمیز وی و حفاظت فرودگاه با عده ای ازهمکاران رسانه ای کوتاه نخواهیم آمد تا تجربه تلخ این رفتار با ناظران زحمتکش و بی ادعای افکارعمومی، برای سایر مدیران و مسئولان زنگ هشداری باشد .

امضا یا تایید کنندگان این بیانیه ضمن هشدار به مسئول فرودگاه درصورت عدم حصول نتیجه و عذرخواهی رسمی با حضور در مقابل درب فرودگاه تحصن و تا رسیدن به خواسته های به حق و منطقی خبرنگاران که همانا استعفا و برکناری مسئول فرودگاه است، از مسئولیت فرودگاه پارس اباد کوتاه نخواهیم امد .
توهین ورفتار ناشایست به هریک از خبرنگاران درواقع اهانت به کل جامعه وافکارعمومی منطقه میباشد و این رفتار ناشایست از سوی هیچ عنصری به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

والسلام علیکم ورحمه الله برکاته
جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پارس آباد

نظرات بسته شده است.