تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 28 دسامبر 2017.::. ساعت : 10:37 ب.ظ
فاقدديدگاه

۱۰ نفر از اراذل و اوباش ‌اردبیل دستگیر شدند‌

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی در استان اردبیل بیش از ۱۰ نفر از اراذل و اوباش اردبیل طی عملیاتی دستگیر شدند.

وی گفت: اقدام به شرارت، نزاع های خیابانی، تخریب اموال عمومی و شخصی، درگیری با مامورین پلیس و تظاهرات مستانه از مهم‌ترین تخلفات این مجرمان است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه سه نفر از این افراد سابقه دارند و تحت تعقیب و پلیس بودند که با هماهنگی دادستانی اردبیل، پلیس اطلاعات و امنیت استان و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل دستگیر شدند افزود: این افراد با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده‌اند و دارای شاکیان متعدد هستند که مراحل قضایی سپری خواهد شد.

عتباتی با تذکر به برخی از افرادی که با رفتارهای خلاف قانون مبادرت به اخلال در امنیت روانی و اخلاقی افراد جامعه می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی تمامی نیروها و با رعایت موازین قانونی اجرای این طرح گام موثر و مثبتی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ایجاد امنیت روانی و اخلاقی در سطح جامعه برداشته شود.

نظرات بسته شده است.