تاريخ انتشار :یکشنبه 2 مارس 2014.::. ساعت : 9:55 ب.ظ
فاقدديدگاه

مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان در ابتدای جلسه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بوسید

 مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان در ابتدای جلسه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بوسید  و گفت: با بوسه بر پرچم ایران اسلامی فعالیت خود را در این مجموعه بزرگ اقتصادی و کشاورزی شروع می کنم.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان گفت: این بنگاه عظیم اقتصادی با همت و کار مضاعف و نیز تکمیل و بهره گیری اصولی از ظرفیت های خالی، به توسعه و سود واقعی دست می یابد.

وی ادامه داد: دشت سرسبز مغان و در راس آن شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان به عنوان نگین میهن اسلامی باید مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه بنده همیشه خود را عضو کوچکی از جامعه زحمتکش کشاورز می دانم، از همه کارکنان و کارگران این شرکت خواست با تلاش، کوشش و تولید بیشتر، زمینه پیشرفت و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی را فراهم کنند.

محمدی اضافه کرد: به آینده درخشان این شرکت ایمان دارم، چون از نزدیک با روحیه کاری و افکار جهادی پرسنل این شرکت آشنا هستم و همانگونه که همیشه با اتکال بر خداوند بزرگ مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ایم با همان باور وایمان قلبی و سعی و تلاش بیشتر باید این شرکت به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد دفاعی و تکیه بر توان داخلی که مقام معظم رهبری در بهترین برهه از زمان، سیاست های مدون در این خصوص ترسیم و ابلاغ فرمودند و امروز ما نیز در راستای همین اصول و در همین مسیرباید گام

های اساسی و مثبت برداریم .

برچسب‌ها:, , , , , ,

نظرات بسته شده است.