تاريخ انتشار :دوشنبه 10 جولای 2017.::. ساعت : 5:13 ب.ظ
فاقدديدگاه

جنازه آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی کشف شد

اکبر صمدی فرماندار پارس اباددر گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار داشت: به دنبال مفقود شدن دختر خردسال پارس‌آبادی تحقیقات و پیگیری‌های شبانه‌روزی برای پیدا شدن این کودک ۷ ساله توسط پلیس تخصصی آگاهی و مراجع قضایی و نیز اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولان استانی آغاز و در نهایت جسد آتنا اصلانی امروز در پارس‌آباد کشف شد.

وی افزود: با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته که در محل نصب بوده و پس از اعتراف یک از مظنونان دستگیر شده در  این پرونده سرانجام جسد این دختر ۷ ساله در پارس‌آباد کشف شد و مراحل قانونی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس‌آباد با ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی گفت: انتظار می‌رود که مردم منطقه از هرگونه التهاب‌آفرینی خودداری کرده و با حفظ آرامش پیگیری این پرونده را به مراجع انتظامی و قضایی واگذار کنند تا اشد برخورد با قاتل این دختر خردسال انجام شود.

صمدی با اشاره به کار تخصصی و پیگیری‌های شبانه‌روزی پلیس تخصصی آگاهی مراجع قضایی و مربوطه در این حوزه بیان کرد: همکاری و تلاش تمامی مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی و پیگیری‌های مردمی در زمینه این پرونده شایسته قدردانی است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: جزئیات این پرونده بعد از بررسی‌های لازم اطلاع‌رسانی می شود که به منظور بررسی و برخورد لازم و قاطع با قاتل و عاملان این حادثه وحشتناک باید مردم همکاری لازم را داشته و از ایجاد جو ملتهب در شهرستان منطقه کنند تا در روزهای آینده اطلاعاتی توسط مراجع مربوطه در اختیار مردم قرار گیرد.

 

نظرات بسته شده است.