تاريخ انتشار :چهارشنبه 17 می 2017.::. ساعت : 7:19 ق.ظ
فاقدديدگاه

حمایت ۴۰۰ عضو هیئت علمی همدان از روحانی

بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر ضرورت شرکت فعالانه عموم مردم در انتخابات پیش‌رو، دکتر حسن روحانی را به عنوان بهترین گزینه برای هدایت کشور معرفی کردند.
به گزارش شهریمیز به نقل از اعتدال به نقل از ایسنا، بیش ۴۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز پژوهشی استان همدان خطاب به مردم ایران بیان کردند: «۲۹ اردیبهشت، میعادگاه دیگری است که مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر، نقش موثر خود در بسط مردم‌سالاری دینی را در کشورمان به منصه ظهور می‌رسانند.
در شرایطی که دولت تدبیر و امید با اتکا به خواست مردم و با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانسته است سد تحریم‌ها را در مقابل دشمنان خارجی شکسته و موجی از امید در دل ایرانیان بیافریند، همگان اتفاق‌نظر دارند کشور ایران در انتخابات پیش‌رو در آزمون بزرگی واقع شده است.
اگر گزینش شما مردم عزیز و شایسته احترام همواره با دوراندیشی و خردمندی باشد، بدون گمان در تاریخ کشورمان برگی زرین به یادگار خواهد ماند.
برای سربلندی کشور عزیزمان ایران، برای پاسداری از کرامت و ارزش‌های انسانی، خون مقدس شهیدان و جانبازان جنگ تحمیلی و برای تحکیم پایه‌های خردورزی و عقلانیت و حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر با برنامه‌ریزی و نه شعارهای توخالی و عوام‌فریبانه، برای دفاع از پاسداشت کوشش رزمندگانی که برای سربلندی کشور جنگیدند و برای آرامش، آشتی و سربلندی ایرانیان نزد جهانیان تداوم راه دولت «تدبیر و امید» بایسته و شایسته می‌نماید.
ما اساتید دانشگاه‌های استان همدان به عنوان خادمان ملت، پژوهشگران عرصه علم و تکنولوژی و تربیت‌کنندگان نسل فردای کشور، دکتر روحانی را بهترین گزینه برای هدایت کشور می‌دانیم و حمایت خود را از نامزدی وی اعلام می‌کنیم.»

نظرات بسته شده است.