تاريخ انتشار :دوشنبه 15 می 2017.::. ساعت : 8:18 ق.ظ
فاقدديدگاه

بسته خبری اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه

به گزارش شهریمیز به نقل از ایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا امروز ۶۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه می‌آید:

لیست “امید اصلاحات” منتشر شد

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصلاح‌طلبان با اشاره انتشار لیستی با عنوان امید اصلاحات ائتلاف برای انتخابات شورای شهر پنجم گفت که تصمیم بزرگ و شایسته‌ای برای هم‌افزایی و کمک به جریان اصلاح‌طلب داشته‌ایم.

به گزارش شهریمیز به نقل از ایسنا، عصر امروز (یکشنبه) در نشستی با حضور کمالی، ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب لیست خود در انتخابات شورای شهر پنجم را منتشر کردند و بر همین اساس محمدمهدی تندگویان سخنگوی این ائتلاف اسامی لیست را به این شرح اعلام کرد: محسن هاشمی (سرلیست)، احمد حکیمی‌پور، محمد حقانی، محسن سرخو، یاشار سلطانی، محمدمهدی تندگویان، حسین راغفر، اسماعیل دوستی، علی نوذرپور، مصطفی سلیمی، حجت‌الاسلام زم، فاطمه دانشور، ابوالفضل مشکینی، علیزاده طباطبایی، غلامعلی رجایی، ایوب فرامرزی، افسانه اقبال‌نیا، مهدی فرنیان، داوود عسگری، افشین حبیب‌زاده و الهام فخاری.

برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه و شماره‌ ملی کافی است/ تطبیق آنلاین اطلاعات رای دهندگان

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور اعلام کرد که ضرورتی به همراه داشتن کارت ملی برای شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه نیست و حفظ بودن شماره ملی کافی است.

افتتاح خط ۷ مترو بعد از انتخابات/ پرداخت نیمی از بدهی پیمانکاران

معاون شهردار تهران در خصوص علت تاخیر افتتاح ایستگاه‌های خطوط مترو گفت: دو خط بزرگ ۶ و ۷ در حال حاضر در تهران در دست احداث هستند و ایستگاه‌های خط ۷ آماده بهره برداری است. قطعا پس از برگزاری انتخابات این ایستگاه‌ها افتتاح خواهد شد.

یارگیری انتخاباتی از شورایاری‌ها؛ ممنوع؛

مهرعلیزاده: لیست مورد حمایت اکثریت اصلاح طلبان برای شورای شهر واحد خواهد بود

محسن مهرعلیزاده تاکید کرد: مطمئنا لیست مورد حمایت اکثریت اصلاح طلبان برای این انتخابات، واحد خواهد بود و به هیچ عنوان شاهد انتشار لیست معتبر و تاثیرگذار دیگری از سوی اصلاح طلبان نخواهیم بود.

خروج روستاهای ایران از فهرست “مناطق محروم بهداشتی”

معمولا نام “روستا” با دور بودن از خدمات مناسب و به‌روز گره خورده است؛ خدمات اولیه و ضروری زندگی مانند بهداشت و درمان، آب آشامیدنی سالم و امکانات تحصیل و …  اما با توجه به گسترش خدمات بهداشتی در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ایران می‌توان “روستا” را از میان مناطق محروم از این خدمات، خارج کرد. امروز وضعیت خدمات بهداشتی در روستاهای کشور ارتقا یافته‌ و می‌توان گفت زیرساخت‌های کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیرواگیر در حال تکمیل است.

 

شناسایی مستمری‌بگیران «من غیرحق»/ موافقت با بخشودگی جرائم بیمه‌ای ۹۵ هزار تولیدی

 

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پوشش بیمه‌ای برای ۴۸۰ هزار قالیباف گفت: تا کنون در راستای حذف همپوشانی ها بیمه قالیبافی ۷۰ هزار نفر که مستحق دریافت آن نبودند حذف شده است.

امکان بازنشستگی روستائیان عضو صندوق بیمه اجتماعی با ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای و ۷۰ سال سن

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی با ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و ۷۰ سال سن امکان بازنشستگی دارند.

۵۵۰۰ دانش‌آموز استثنایی تحت پوشش خدمات حمایتی/ اعتبار ۲۳ میلیاردی برای ایاب و ذهاب

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به توسعه طرح خدمات حمایتی در سال جاری گفت: سال گذشته ۵۵۷۴ نفر را با اعتباری نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان تحت پوشش بردیم. برای سال تحصیلی پیش رو هم اعتبار خوبی پیش‌بینی شده است و با جدیت ادامه پیدا می‌کند تا دانش‌آموزان ما با کمترین نگرانی درخصوص هزینه‌های درمانی خود به تحصیل ادامه دهند.

 

«چشم ایران» لبخند می‌زند

 

وقتی دیدند کارشناسانی از بین خودشان انتخاب می‌شوند تا در مورد “کشاورزی پایدار” و فرهنگسازی‌ها مربوط به دریاچه ارومیه فعالیت کنند به احیای دریاچه امیداوارتر شدند. وقتی امسال و سال گذشته به طور ملموس دیدند که آب دریاچه بالا آمده دریافتند که می‌شود کاری کرد.

ابتکار: پارازیت‌ در دولت یازدهم تحت کنترل قرار گرفت

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن رونمایی از سامانه ایستگاه‌های پایش کیفی هوا گفت: وزارت ارتباطات مسئولیت پایش پارازیت‌ها را برعهده گرفت. این وزارتخانه اطمینان داد که پارازیت‌ها تحت کنترل قرار گرفته و براساس پایش‌ها تا حدی مهار شده است.

ورود مدیریت بحران به مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده ۳ استان

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور از مشارکت این سازمان با دیگر دستگاه‌های دولتی در بازآفرینی محیط‌های ناکارآمد شهری خبر داد.

امکان تحصیل حین خدمت مشمولان در دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از امکان تحصیل حین خدمت مشمولان سربازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل حین خدمت سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده و این موضوع در دست پیگیری است.

به گزارش شهریمیز به نقل از ایسنا، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

آخرین اخبار از زلزله خراسان شمالی

تهران درحال تبدیل به سائوپائولوی دوم است /به مردم بگوییم که خصوصی‌سازی چه هزینه‌هایی داشته است

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش بزودی/برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزارنفری تا پایان خرداد

مهرعلیزاده: لیست مورد حمایت اکثریت اصلاح طلبان برای شورای شهر واحد خواهد بود

وارد شدن خسارات به تعدادی از روستاها/ تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران به ریاست استاندار

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.