تاريخ انتشار :سه‌شنبه 9 می 2017.::. ساعت : 6:36 ق.ظ
فاقدديدگاه

همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت اسلام در هفته اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی تبیین ولی نعمت‌ها بوده و باید در این راستای اعضای این شورا تلاش همه‌جانبه و مناسبی داشته باشند.

وی با  گرامیداشت روز پاسدار گفت: در نظام ارزشی اجتماعی، سپاه هم از جهت علمی و هم از حیث اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است و ما در سایه سپاه پناه گرفته‌ایم که باید مطبوعات و صداوسیما نقش و جایگاه بلند این مجموعه را بیش از پیش به مردم تبیین کنند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: با توجه به نقش تربیتی معلمان، تکریم معلم، تکریم یک ملت است و آموزش و پرورش محل جولان سیاستمداران نیست و نباید اربابان قدرت وارد این دستگاه ارزشمند تعلیم و تربیت شوند.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: فرزندان مردم، امانت بزرگی هستند و باید تربیت آنها که آینده جامعه را خواهند ساخت به انسان‌های عالم و بزرگ سپرده شود و در این زمینه مسئولان و متولیان امر اهتمام جدی داشته باشند چرا که تربت نسلی سالم و صالح در گرو معلمانی دلسوز و متعهد است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام افزود: تلاشگران دستگاه اطلاعاتی برای حفظ امنیت کشور زحمات فراوانی متحمل می‌شوند و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه بهترین فرصت برای انس با قرآن بوده که ضروری است مردم استقبال شایسته‌ای از ماه میهمانی خدا داشته باشند و نیز جشن رمضان باید باشکوه‌ترین و بهترین جشن ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل انتخابات ۲۹ اردیبهشت را امتحانی بزرگ برای مردم برشمرد و افزود: برگزاری سالم  انتخابات تاکید مقام معظم رهبری است و همه در تحقق آن نقش داریم و باید به بهترین نحو به این وظیفه و رسالت عمل کنیم.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: امنیت و مشارکت مردم مهم ترین اصل‌ها در انتخابات هستند و هر چه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت‌ساز بیشتر باشد، نشانه عظمت و قانونمندی کشور است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به میزبانی اردبیل از همایش نقش صفویه در اسلام گفت: همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی و ایرانی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

نظرات بسته شده است.