تاريخ انتشار :سه‌شنبه 2 می 2017.::. ساعت : 7:36 ق.ظ
فاقدديدگاه

زنان سرزمینم در ۲۹ اردیبهشت، دوم خرداد دیگری بیافرینند/ روحانی انتخاب برتر است

رییس کمیته بانوان ستاد دکتر حسن روحانی گفت: از همه دختران و زنان سرزمینم می‌خواهم تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال، دوم خرداد دیگری را بیافریند که در آن خاتمی عزیز با رای و تلاش آنان انتخاب شد. با همان رویکرد، با همان مقاومت و با همان تلاش.
به گزارش شهریمیز به نقل از سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد دکتر حسن روحانی، اشرف بروجردی مسوول کمیته بانوان ستاد دکتر روحانی در همایش زنان این ستاد گفت: روحانی انتخاب برتر است و با انتخاب او، رسیدن به مقام والاتر برای دختران ایرانی محقق‌تر خواهد شد.
بروجردی با اشاره به عملکرد روحانی طی چهار سال اخیر در زمینه اشتغال گفت: عموم جامعه (زن و مرد) در این زمینه از تساوی کامل برخوردار شدند و دختران محروم از تحصیل فرصتی برای کسب علم یافتند.
او افزود: از همه دختران و زنان سرزمینم می‌خواهم تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال، دوم خرداد دیگری را بیافریند که در آن خاتمی عزیز با رای و تلاش آنان انتخاب شد. با همان رویکرد، با همان مقاومت و با همان تلاش.
بروجردی گفت: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که بتواند در جهت سربلندی کشور گام بردارد و این انتخاب “حسن روحانی” است.
او ادامه داد: من به عنوان یک مادر و کسی که ناملایمات را طی ۳۷ سال انقلاب به همراه دارم، آمده ام تا اینها را به دخترانم منتقل کنم و بگویم که شما می‌توانید ایران سرافرازی را بسازید تا آیندگان به شما ببالند.
بروجردی تاکید کرد: دختران امروز ما اعتدال‌جو و فرهیخته هستند و می‌توانند باتفکر و دیدگاه برتر خود برای ایرانیان و کسانی که دل در گرو سربلندی ایران اسلامی دارند، تلاش کنند.

نظرات بسته شده است.