تاريخ انتشار :سه‌شنبه 2 می 2017.::. ساعت : 7:35 ق.ظ
فاقدديدگاه

شبکه های اطلاع رسانی مانند توییتر و تلگرام باید فعال باشند

نشست مسئولان کمیته تبلیغات در ستادهای استانی دکتر حسن روحانی با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی برگزار شد.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد خبری دکتر روحانی در این نشست گفت: باید به مراکز شهری و کلان شهرها در حوزه تبلیغات توجه کنیم.
به گزارش شهریمیز به نقل از  سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- جهانبخش خانجانی افزود: علیرغم گسترش شبکه های اجتماعی در این حوزه باید قوی تر باشیم. در مناطق روستایی که شبکه ها و خطوط اینترنت ضعیف تر هستند به حضور رسانه ای فعال تر در آن مناطق احتیاج داریم. آنها باید از اخبار مراسم های مربوط به انتخابات و تبلیغات دکتر روحانی باخبر باشند. مجلات محلی به آن مناطق فرستاده نمی شود و باید به گونه ای تعبیر شود که تمام مناطق را پوشش دهد.
وی تاکید کرد: شبکه های اطلاع رسانی مانند توییتر و تلگرام باید فعال باشند.
خانجانی افزود: ستاد خبری دکتر روحانی از دو سایت برای تبلیغات استفاده می کنند اول سایت rohani96.ir که بیان کننده مواضع و دیدگاه های رسمی دکتر روحانی می باشد و دوم سحرنیوز به عنوان ستاد خبری که همایش ها و سفرهای استانی و مناظره های خود ستاد را پوشش می دهند. در سحرنیوز همایش هایی که روزانه برگزار می شود و نیز دیدگاه های شخصیت های ملی هم پوشش داده می شود.
وی با اشاره به این که در دوره قبل شهرستان های املش و سیاه کل کمترین رأی را با آقای روحانی داشتند، تاکید کرد: باید در آن مناطق بیشتر نفوذ کنیم، مطالب باید در سطح ملی پخش شود که انگیزه مردم را نسبت به دولت روحانی بیشتر کند. سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات باید در بین بانوان، جوانان و دانشجویان بیشتر انجام شود.
خانجانی گفت: در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد در همایش ها و سفرهای استانی خبرنگار اعزام می شود. قبل از سفر اطلاعات لازم را جمع آوری کنند که باید از کدام المان فرهنگی یا اجتماعی مربوط به آن استان در تبلیغات استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: روزنامه آرمان تجربه قوی در سال ۸۸ در حوزه تبلیغات داشت  و می تواند امسال هم حضور پررنگی داشته باشد تیراژ آن نیز باید افزایش پیدا کند در حال حاضر آمار تیراژ این روزنامه در دست نیست. ما می توانیم از طریق روزنامه دنیای اقتصاد هم آمار را پخش کنیم و در آن روزنامه دیدگاه ها را منعکس کنیم. توزیع روزنامه آرمان ملی در حال حاضر توسط دنیای اقتصاد پخش می شود.

نظرات بسته شده است.