تاريخ انتشار :جمعه 14 آوریل 2017.::. ساعت : 11:42 ق.ظ
فاقدديدگاه

اصلاحات نمی تواند در انتخابات بدون نماینده باشد

امیدوارم در این انتخابات، اخلاق اصل قرار بگیرد و ما این فرصت را از دست ندهیم

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاباتی آتی، گفت: امیدوارم رقابت ها، تلاشها و حضور همه افراد با نیت خیر و برای اعتلای ایران باشد.

معاون رئیس جمهور، با بیان اینکه امیدوارم افراد با پرچم و برنامه بیایند، افزود: افراد اجازه دهند عملکرد گذشته شان مورد قضاوت مردم قرار بگیرد.

وی افزود: از طرف دیگر کاندیداها باید نسبت به وعده هایی که می دهند پاسخگو باشند؛ نمی شود یک نفر بیاید جلو، وعده هایی بدهد که از همان اول مشخص است که شدنی نیست و این وعده ها جز ایجاد یک التهاب و تنش در جامعه، نقش دیگری نتواند ایفا کند.

ابتکار با بیان اینکه اخلاق برترین ارکان انتخابات است، اظهارداشت: امیدوارم در این انتخابات، اخلاق اصل قرار بگیرد و ما این فرصت را از دست ندهیم. انشاءالله یک بار دیگر اعتماد عمومی مردم را نسبت به نظام و نسبت به آینده ای بهتر و روشن تر بتوانیم در انتخابات تضمین کنیم.

معاون رئیس جمهور، همچنین در مورد کاندیدای پوششی در جریان اصلاحات، گفت: من خبری در این زمینه ندارم و فکر می کنم گروه ها و جریانات سیاسی در این ارتباط تصمیم درست را خواهند گرفت و حتماً تمام تلاششان این است که یک انتخاب پرشور با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی در عین حال تصریح کرد: اگر یک جناحی بخواهد وارد رقابت ها شود و کاندیدا نداشته باشد قطعاً انتخابات پرشور نخواهد شد. بنابراین اصلاح طلبان که در بسیاری از بخش های کشور، اکثریت را دارند قطعاً ساز و کاری را دنبال می کنند که بتوانند به طور کامل در همه مراحل انتخابات حضور و کاندیدا داشته باشند، اما آنچیزی که قطعی است نماینده جدی جریان اصلاحات و اعتدال، آقای دکتر روحانی خواهد بود.

نظرات بسته شده است.