تاريخ انتشار :دوشنبه 3 آوریل 2017.::. ساعت : 8:50 ب.ظ
فاقدديدگاه

انتقاد بر عملکرد دولت روحانی وجود دارد/ انتخاب کاندیدای پوششی اصلاح‌طلبان متناظر با استراتژی رقیب است

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با ارزیابی وضعیت رای روحانی در انتخابات سال جاری، اظهار داشت: آنچه من اطلاع دارم فعلا اجماعی بر افراد پوششی وجود ندارد.

وی افزود: اما در این میان نظری وجود دارد و آن اینکه متناظر با استراتژی رقیب، در اردوگاه آقای روحانی هم سیاست متناظر انتخاب می‌شود؛ به گونه‌ای که اگر جناح رقیب با چند کاندیدا بیاید این طرف هم با چند کاندیدا خواهند آمد، اما اگر با کاندیدای واحد بیایند، اصطلاح‌طلبان هم یک کاندیدای واحد معرفی خواهند کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آنچه من اطلاع دارم بر این اجماع هست ولی هنوز روی هیچ کدامیک از این گزینه‌های پوششی اجماعی وجود ندارد.

وکیلی با بیان اینکه اجماع نظر اصلاح طلبان روی آقای روحانی است، گفت: به نظر من رای آقای روحانی، به نحوه رقابتی که شکل می‌گیرد، بستگی دارد.

وی ادامه داد: انتقاد بر عملکرد دولت آقای روحانی وجود دارد اما منابع مشروعیت دولت روحانی منابع مقبولی هستند، یعنی دارای جایگاه اجتماعی و رای تعیین کننده‌ای هستند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: این منابع مشروعیت وقتی پای کار بیایند، رای آقای روحانی قطعی است به رغم اشکالاتی که به عملکرد دولت روحانی وارد است.

نظرات بسته شده است.