تاريخ انتشار :یکشنبه 2 آوریل 2017.::. ساعت : 12:54 ب.ظ
فاقدديدگاه

حال مسافرینی که در پارس آباد دچار گازگرفتگی شده بودند، خوب گزارش شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل وزش تندباد 70 کیلومتری، خروجی مسیر گرمایشی محل اسکان مسافران دچار مشکل می‌شود و همین مسئله باعث نشست گاز منوکسید کربن در محل اسکان مسافران نوروزی در شهرستان پارس‌آباد می‌شود، خوشبختانه حال تمامی مسافران خوب گزارش شده است.

احمد ناصری، با اشاره به مساعد بودن حال عمومی تمامی مسافرانی که در یکی از مدارس شهرستان پارس‌آباد دچار گاز گرفتگی شده بودند، اظهار کرد: روز جمعه به دلیل شرایط جوی استان و وزش تندباد شدید ۷۰ کیلومتری، خروجی مسیر گرمایشی مکان مذبور دچار مشکل می‌شود و همین مسئله باعث نشست گاز منوکسید کربن در محل اسکان مسافران نوروزی  می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۲ نفر که شامل۳  خانوار از همکاران فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی بودند در این محل (آموزشگاه علامه جعفری) حضور داشتند و بعد از بروز این حادثه، ۵ نفر از این میهمانان احساس سرگیجه داشتند، به همین دلیل سریعا به بیمارستان منتقل می‌شوند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی از لحاظ سلامتی و وضع حال مسافران وجود ندارد و این مسافران به صورت سرپایی بعد از حدود ۱ ساعت مرخص شده و به شهر خود بازگشتند.

ناصری افزود: همکاران آموزش و پرورش استان اردبیل تمامی تلاش خود را برای احساس رضایتمندی مسافران انجام داده و پیگیر وضعیت سلامتی این مسافران نیز بودند تا مشکل خاصی برای میهمانان حاضر در استان ایجاد نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه  آمار و خبرهای مختلف اعلام شده در این خصوص تکذیب می‌شود، افزود: حتی بعد از خروج این مسافران از استان، با تماسی که با سرپرست این خانوارها انجام شد، پیگیر وضعیت حال مسافران شدیم و خوشبختانه مسئله خاصی اعلام نشد

نظرات بسته شده است.