تاريخ انتشار :چهارشنبه 15 مارس 2017.::. ساعت : 9:34 ق.ظ
فاقدديدگاه

به مناسبت فرارسیدن سال جدید: عملکرد دانشگاه پیام نور پارس اباد تشریح شد

دانشگاه پیام نور در شهرستان پارس آباد بدلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب و پتانسیل های جمعیتی این شهرستان آن چنان که شایسته باشد رشد نکرده بود و وجود دانشگاه پیام نور در شان مردم شریف پارس آباد از مطالبات به حق مسئولین، مردم و دانشجویان عزیزمان بود.

به گزارش شهریمیز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل ، ولی شیرپور سرپرست دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد عملکرد واحد خود را در جلسه با همکاران و اصحاب رسانه تشریح کرد.
ولی شیرپور با بیان اینکه عملکرد دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد با حمایت ها و پشتیبانی دکتر روحی رئیس محترم استان رشد چشمگیری داشته است افزود: دانشگاه پیام نور در شهرستان پارس آباد بدلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب و پتانسیل های جمعیتی این شهرستان آن چنان که شایسته باشد رشد نکرده بود و وجود دانشگاه پیام نور در شان مردم شریف پارس آباد از مطالبات به حق مسئولین، مردم و دانشجویان عزیزمان بود.
سرپرست دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد ادامه داد: در سال جاری تلاشمان را در چهار حوزه آموزشی، فرهنگی ، عمرانی و پژوهشی معطوف ساختیم که در این سه حوزه عملکرد قابل قبولی جهت ارائه به افکار عمومی حاصل شده است.
ایشان ایجاد فاز اول ودوم فضای سبز در متراژ ۱۲۰۰ متر مربع و نیز جدول گذاری، پازل چینی و زیر سازی دانشگاه به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع را از عملیات مهم زیباسازی دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد دانست و دیوار کشی و ساخت سردرب ورودی را از دیگر اقدامات واحد در راستای محوطه سازی با هزینه ای بالغ بر ۶٫۵ میلیاردریال بر شمرد.
شیرپور از رشد ۱۰۰ درصدی برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تلاش داریم در مناسبت های مختلف برنامه های منطبق با آن مناسبت را اجرا کنیم که این امر موجب تقدیر دکتر روحی و انعکاس آن از سوی سازمان مرکزی شده است.
وی با اشاره به موفقیت در جذب دانشجویان در سال جاری یاد آور شد دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد بیشترین میزان جذب دانشجو در بین واحدهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل و دومین رتبه را در بین مراکز و واحدها به خود اختصاص داده است و هدف ما در بعد آموزش افزایش جمعیت دانشجویی با حفظ کیفیت آموزشی است .
ایشان کسب رتبه ۴ کنکور سراسری در رشته حقوق ، قبولی ۸ نفر از فارغ التحصیلان این واحد از ۴۶ نفر سهمیه وکالت کل استان ، قبولی ۲ نفر از فارغ التحصیلان رشته حقوق در آزمون قضاوت، قبولی نزدیک به ۱۰ نفر از فارغ التحصیلان واحد در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاههای سراسری کشور و قبولی حداقل ۱۰ نفر از فارغ التحصیلان واحد در آزمون استخدامی وزارت اقتصاد ودارائی را از موفقیت های اساسی این دانشگاه دانست و افزود: با احیای انجمن علمی و سازماندهی کلاسهای عملی – آزمایشگاهی و تعامل با کشت وصنعت ودامپروری مغان برای دروس عملی رشته کشاورزی بنا داریم بر موفقیت های دانشجویان در عرصه های علمی افزوده شود.
شیرپور گفت: صدور نزدیک به ۵۰۰ مدرک فارغ التحصیلی در یک سال بطوریکه کلیه پرونده های فارغ التحصیلی که از سال ۱۳۹۰ تا ۱۱۳۹۵ بنا به دلایلی در واحد فارغ التحصیلان انباشته شده بود با کمک کلیه همکاران حل وفصل گردید و صدور مدرک به حول قوه الهی هم اکنون در کمتر از یکماه صورت می گیرد و والبته با تمهیداتی که صورت گرفته این مهم در سال ۱۳۹۶ درکمتر از یک هفته محقق خواهد شد.

ایشان از امضای تفاهم نامه علمی ،پژوهشی وفن آوری با شرکت ملی فراورده های نفتی ایران وپارک علم و فناوری استان اردبیل جهت راه اندازی مرکز نوآوری وکانون شکوفایی خلاقیت در دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد خبر داد و خاطر نشان ساخت که انشاءالله دفتر آن آماده گردیده و بعد از عید با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

نظرات بسته شده است.