تاريخ انتشار :سه‌شنبه 21 فوریه 2017.::. ساعت : 10:00 ق.ظ
فاقدديدگاه

سرمایه‌گذاری مناسبی در زمینه حمل و نقل هوایی در استان اردبیل انجام شده است

استان اردبیل از مناطق گردش‌پذیر کشور می‌باشد و به دلیل وجود ظرفیت‌های مناسب برای جذب گردشگران دولت در زمینه حمل و نقل هوایی، سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده است.

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدفخرالدین هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استانداری اردبیل در زمینه ایجاد شرایط مناسب برای سفرهای نوروزی گردشگران در استان اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مناسبی در امر بازسازی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای فرودگاه‌های استان اردبیل ایجاد شده است و در این زمینه زیرساخت‌های تقریبا مناسبی نیز وجود دارد و فرودگاه اردبیل آماده ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی می‌باشد.

وی افزود: تعدادی از بخش‌های خصوصی در موضوعات گردشگری و خدماتی از فعالیت‌های نه چندان مناسبی برخوردار هستند و وقوع این اتفاق به علت توان مالی و اقتصادی ضعیف برخی از این بنگاه‌های اقتصادی بوده و قسمتی دیگر نیز به علت قدرت ریسک‌پذیری کمتر این واحدها است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: فرودگاه‌ها در شهرستان‌های بزرگ تصمیم‌گیرنده برای پروازها هستند و در این خصوص نقش مهم و خوبی را ایفا می‌کنند اما در استان اردبیل این موضوع نسبت به استان‌های بزرگ کمرنگ‌تر دیده می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: استان اردبیل از مناطق گردش‌پذیر کشور می‌باشد و به دلیل وجود ظرفیت‌های مناسب برای جذب گردشگران دولت در زمینه حمل و نقل هوایی، سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده است.

وی از وجود زیرساخت‌های مناسب در فرودگاه‌ استان اردبیل خبر داد و افزود: فرودگاه اردبیل از ۲ باند متقاطع برخوردار می‌باشد که این نوع باند در کل کشور بی‌نظیر است و با وجود داشتن ۳ ترمینال و قابلیت‌های مناسب در فرودگاه استان، امکان استفاده مطلوب و بهتر از گذشته از ظرفیت و امکانات موجود فرودگاه اردبیل وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در برخی از مواقع بی‌نظمی‌هایی در خودروهای فرودگاه اردبیل دیده می‌شود خاطرنشان کرد: در این مکان‌ها پلیس فرودگاه اقدامات مربوط به ساماندهی و نظم‌دهی‌ لازم را عهده‌دار است و برای قرار گرفتن در شرایط مطلوب برای ارائه خدمات بهتر مکاتباتی با اداره راهنمایی و رانندگی اردبیل و دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد تا راهکارها و روش‌های مناسبی ارائه شود.

نظرات بسته شده است.