تاريخ انتشار :شنبه 7 ژانویه 2017.::. ساعت : 9:51 ق.ظ
فاقدديدگاه

صداقت و ارتباط درست با مردم حلال مشکلات است

به گزارش شهریمیز به نقل از روز جمعه ایرنا، ناصر نصیری در دیدار با امام جمعه نمین بااشاره به اینکه صداقت ، ارتباط درست و بیان مناسب عملکرد گره گشایبسیاری از مشکلات باشد افزود: اگر هدفی واحد در جامعه پیگیری شود دستیابی به پیشرفت و آبادانی به راحتی فراهم می گردد.
وی با بیان این مطلب که پیشرفت در سایه اختلاف نظر به وجود می آید، افزود: تعامل و هم اندیشی در برنامه های کلان و راهبردی می تواند نواقص برنامه ها را برطرف سازد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه انتقاد و نقد پذیری باید در میان تمامی گروهها تقویت شود اظهار داشت:تعامل و برقراری ارتباط بیشتر و مفید تر با ائمه جماعات می تواند منجر به حل بسیاری از تعارض و اختلاف نظرها در بعد اجتماعی و فرهنگی شود.
نصیری تشریح کرد:در عین وجود اختلاف نظرها باید ادب در تعاملات و مراودات رعایت و سعه صدر و حرکات سنجیده سرلوحه تفکرات مسئولان باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تاکید کرد: واقعیات موجود در جامعه و اصول اساسی و قانونی گذشت ناپذیر است و همه باید به این واقعیات تمکین داشته باشند.
امام جمعه نمین هم در این دیدار گفت:حفظ وحدت رویه و هماهنگی تمامی بخش های مدیریتی اصلی مهم در جهت نیل به اهداف بزرگ و والای نظام اسلامی است.
حجت الاسلام یوسف زاده افزود: رضایت مردم در تمامی امور اصل و محوریت است وباید با تمامی تلاش به سمت کسب رضایت مردم حرکت و تلاش کنیم.
وی با تاکید بر دوری مسئولان از بخشی نگری در مسائل مدیریتی اظهار داشت: مسئولان باید در کنار پرداختن به امور اقتصادی در میان مردم بوده و به امورات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتر داشته باشند.
ناصیر نصیری به تازگی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل شده است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۲۰

نظرات بسته شده است.