تاريخ انتشار :شنبه 3 دسامبر 2016.::. ساعت : 11:45 ق.ظ
فاقدديدگاه

شهردار خلخال :اجازه سو استفاده از بیت المال به نفع کسی را نخواهم داد

به گزارش شهریمیز به نقل از ازناو ، علی اعلایی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال گفت: ارگان شهرداری محل خدمت به مردم شهر خلخال است و سیاست بازی در آن جایی ندارد وبنده اجازه  سو استفاده از بیت المال  به نفع کسی را نخواهم داد.

شهردار خلخال اضافه کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است و  درآمد پایین و عدم پرداخت بدهی های شهرداری از سوی سایر ارگان ها، قدرت شهرداری درخدمات رسانی به مردم را کمتر کرده است با این وجود در مدت کوتاه توانسته ایم گره از کارها گشوده و شهرداری را مدیریت کنیم.

اعلایی از مسئولین ادارات خواست تا با تعامل با شهرداری و پرداخت بدهی های خود، این نهاد را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

وی گفت: در بدترین موقع بنده شهرداری را تحویل گرفتم و دقیقا به خاطر ۱۶ میلیون تومان بدهی کل حساب های شهرداری توقیف شده بود اما با تعامل مسئولین شهرستان و استاندار و مسئولین استانی توانستم گره از این کار بگشایم.

  اعلایی با بیان اینکه در چند روزی که حقوق کارکنان شهرداری عقب افتاده بود به عنوان یک خدمتگذار حال روز خوشی نداشتم گفت: از اینکه توانستم برای اولین بار در تاریخ شهرداری خلخال هم حقوق وهم اضافه کار کارکنان را به صورت یکجار پرداخت کنم احساس خوشحالی دارم  چرا که این قشر، زحمتکش ترین و بهترین نیروها هستند .

شهردار خلخال گفت: تجهیز شهرداری خلخال به دوربین های مداربسته و راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ و راه اندازی سامانه یکپارچه و سیستم بیسیم شهرداری همه در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان و تسریع در خدمت رسانی به مردم فهیم خلخال بوده است.

اعلایی با تبریک هفته بسیج گفت: با هدف گرامیداشت هفته بسیج با تعامل شورای اسلامی شهر خلخال اقدام به اعمال  تخفیف ۲۰ درصدی جرایم شهروندان شد که انتظار مشارکت مردم عزیز خلخال را برای خدمات دهی بیشتر داریم .

شهردار خلخال گفت: نباید منتظر بود که مردم و مسئولان سایر استان ها برای آبادانی خلخال کاری انجام دهند و این امر وظیفه ما و شهروندان است که در کنار هم برای توسعه شهر تلاش کنیم.

اعلایی گفت: با اقدامات جدیدی که در حال انجام است در تمامی خیابان ها طرح ساماندهی معابر و پیاده رو ها و زیبا سازی انجام خواهد تا شهر خلخال جلوه گردشگری خود را پیدا کند.

وی گفت: باید کاری کرد که هر مسافری به خلخال قدم گذاشت از دیدن شهر تمیز و زیبا با چشم اندازی های شایسته در شان مسافران و مردم قدر شناس خلخال حداقل دو روز در خلخال ماندگار شوند.

اعلایی با تقدیر از مدیران کل بنیاد مسکن، راه شهرسازی و منابع طبیعی و محیط زیست استان گفت: در سایه تعامل با مدیران و ارتباط با خدمتگذاران مردم در ادارات کل استان، مشکلات شهرداری حل شده و انشاالله با مناسب شدن وضعیت آب و هوایی خدمات بیشتری در شهر خلخال انجام خواهد شد.

شهردار خلخال گفت: با تلاش نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی و ترتیب اتخاذ شده برای دیدار مسئولین کشوری و اخذ اعتبارات در زمینه های مختلف از سازمان شهرداری های کشور، شهردار خلخال در مسیر جدیدی قدم گذاشته است که رضایتمندی شهروندان در اولویت کاری است.

وی از اعتماد شورای اسلامی شهر خلخال به وی در جهت خدمتگذاری به مردم، قدردانی کرد.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.