تاريخ انتشار :جمعه 14 اکتبر 2016.::. ساعت : 8:17 ب.ظ
فاقدديدگاه

توضیحات آموزش و پرورش پارس آباد در مورد یک خبر

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد پس از انتشار مطلبی با موضوع ” عزل و نصب مدیران مدارس” توضیحاتی به دفتر پایگاه خبری شهریمیز ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهریمیز در توضیحات روابط عمومی آموزش و پرورش پارس آباد آمده است:

” فرآیند انتصاب مدیران تعدادی از مدارس در آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد، روال عادی و معمول خود را طی کرده است بدین شرح که :

۱)بعد از حذف ۱۶ مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی از۱۶ مدیر حتی یک نفر هم عزل نشده است و از این ۱۶ نفر یک نفر به افتخار بازنشستگی نائل شده و یک نفر هم خودش استعفا داده است و مابقی هم در پست های مدیریتی ابقاء شده اند.

۲) در داخل شهر نیز در مجموع با بازنشسته شدن پنج نفر از مدیران و نه عزل آنها، فرآیند انتصاب روال عادی خود را طی نموده و در این مدت فقط یکی از مدیران به علت مشکلات اداری که داشته در بخش آموزشی سازماندهی شده تا در کلاس درس به امر تدریس بپردازد.

۳)لازم به توضیح است ابلاغ آموزش و پرورش در تمامی پست ها یکساله بوده و در پایان هر سال تحصیلی ،سازماندهی بر اساس ضوابط خاص صورت می گیرد.و در ضمن از اول مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید هیچگونه تغییرات مدیران مدارس نداشته ایم و هر مدرسه بدون معلم و هر معلم بدون ابلاغ نبوده و مدارس بدون هیچ مشکل ابلاغی تاکنون به امر تعلیم و تربیت دانش اموزان مشغول می باشند.

 

نظرات بسته شده است.