تاريخ انتشار :جمعه 19 آگوست 2016.::. ساعت : 12:14 ق.ظ
فاقدديدگاه

ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند!

خانه وینچستر، خانه تاریخی بسیار بزرگی است که در سن خوزه‌ کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. این خانه یکی از محلهای اسرار آمیز گردشگری در کالیفرنیا می باشد. بنا به گزارشات افرادی که از این خانه بازدید کرده اند، اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می دهد.

 این خانه دارای اتاق‌های بسیاری است که کاربرد گردشگری دارد.

ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند! 

گفته می شود، ارواح در ۱۶۰ اتاق آن منزل گزیده‌اند! بنا به داستانی که از خانه شنیده می‌شود، ارواح ساکن این محل به خاطر سارا وینچستر در این خانه مانده‌اند.

 
ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند! 
خانه اسرار آمیز وینچستر

این عمارت ویکتوریایی که در سن خوزه آمریکاست، شهرت بی نظیر خود را مدیون رموز جالب و چیزهای عجیب و غریبی است که در معماری آن وجود دارد.

ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند! 
 
 
خانه عجیب وینچستر

در این خانه اسرار آمیز که معماری آن نیز اسرار آمیز است، بعضی از درها و پنجره ها، به یک دیوار خالی باز می‌شوند؛ ‌وجود اتاق های مخفی، تعداد بی شماری بخاری، راه پله هایی که به هیچ جا ختم نمی شوند، یا درهایی که به یک مسیر انحرافی منتهی می‌شود و تعداد زیادی از دالان های اسرارآمیز و یا مثلاً استفاده از عدد ۱۳ برای تعداد شمعدان ها، ردیف های درختان، ‌تعداد پنجره های حمام و …؛ داستان این عمارت در ۳۸ سال با نظارت سارا وینچستر که بیوه ثروتمند آقای وینچستر رایفل است، ساخته شد.

این خانم بعد از مرگ کودک و همسرش به خود قبولاند که خانواده اش نفرین شده اند و از طریق فالگیری به این اعتقاد عجیب رسید که به جای دوری نقل مکان کند و خانه ای بسازد، ولی هیچ وقت ساخت خانه به پایان نرسید، چون زندگی و مرگ وی بستگی به ادامه کارهای ساختمانی دارد که در خانه اش انجام می شود!

 ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند!
 
 

وی تصور می‌کرد در صورت قطع شدن عملیات ساختمانی، زندگی او نیز به پایان خواهد رسید. به همین دلیل زمینی به مساحت بیش از ۴۰۰۰ مترمربع را در منطقه سن خوزه کالیفرنیا خرید و بدون نقشه، کارگرانی شروع به ساخت و ساز در آن کردند.

قسمت هایی از خانه ساخته و بعد اصلاح و دوباره بازسازی می شد. چند اتاق آن را سارا وینچستر طراحی کرد. این کار ۳۸ سال ادامه پیدا کرد .
به جز مواردی چون سقف‌های گردان، کف پوش های میناکاری شده، چلچراغ های نقره و طلا و پنجره‌های شیشه‌ای مشبک که هر کدام نشان دهنده خلاقیت‌های هنری فراوانی است، بعد از مدتی خرافات خود را در ساخت خانه دخالت داد و تزیینات عجیبی را اعمال کرد.

 
ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند! 
خانه وینچستر

این عمارت ۱۶۰ اطاق دارد و بر خلاف سایر خانه‌های هم عصر خود دارای سیستم‌های مدرن گرمایی (کانال های بخار و هوای گرم) چراغ های گازی که با فشار یک دگمه روشن می‌شوند، سه عدد آسانسور فعال است.

سارا به دلیل اعتقادی که به اشباح کاخ داشت، هیچگاه بیشتر از یک شب در یک اتاق نمی خوابید و هر شب بصورت تصادفی یکی از اتاق خواب ها را برای استراحت انتخاب می‌کرد و از نیمه شب تا ساعت دو بامداد با ارواح گفت وگو می کرد!

 
ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند! 
 

حاصل کارهای وی عمارتی است عجیب و باورنکردنی که امروزه یک محل توریستی به حساب می‌آید. از وقتی در این خانه به روی عموم باز شد، شکایت‌ها‌ی مداومی ‌وجود داشت که حکایت از اتفاقات عجیب و غریب داشت؛حتی اگر توریستها به ارواح اعتقاد نداشته باشند این مکان به خاطر کثرت و تنوع زیاد در این گونه ادعاها آنها را متحیر خواهد کرد.

 
 ارواح در ۱۶۰ اتاق این خانه سکونت دارند!
 

این خانه یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که برای بازدید عموم گشایش یافت. از زمانی که خانه وینچستر برای بازدید باز شد، گزارش های بسیاری از بازدیدکنندگان گزارش شده که نشان از وقایع عجیب و غریب دارد. سالانه گردشگران بسیاری برای همین داستان‌ها و حکایت‌های گوناگون و عجیب و غریب برای بازدید از این خانه می‌پردازند.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.