تاريخ انتشار :جمعه 8 آوریل 2016.::. ساعت : 12:54 ق.ظ
فاقدديدگاه

تشریح خرگوش زنده در كلاس زیست شناسی

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی محیط زیست همدان، محمدرضا محمدی با اشاره به برخورد قانونی با مدیر دبیرستانی كه خرگوش زنده در آن تشریح شده، گفت: با دبیر این دبیرستان كه اقدام به تشریح خرگوش زنده در كلاس درس كرده است نیز برخورد قانونی می شود.
وی با ذكر اینكه علت این موضوع در دست بررسی است اضافه كرد: مسئولان اداره كل آموزش و پرورش استان نیز باید با خاطیان برخورد كنند.
مدیركل محیط زیست همدان اظهار كرد: این اقدام ناشایست موجب ناتمام ماندن ماموریت خارج از استان بنده شده و پس از شنیدن این موضوع از فعالان محیط زیست ، برای پیگیری دقیق موضوع به استان بازگشتم.
محمدی افزود: پس از رایزنی با مدیركل آموزش و پرورش، وی نیز با ابراز تاسف از این اقدام، از بررسی موضوع و معرفی خاطیان به هیات تخلفات اداری در صورت اثبات این موضوع خبر داد.
وی افزود: از مدیركل آموزش و پرورش استان درخواست شده علاوه بر سایر اقدامات تنبیهی، نسبت به عزل مدیر مدرسه نیز اقدام كند تا دیگر شاهد این اقدامات خلاف عرف اخلاقی در جامعه نباشیم.
روابط عمومی اداره كل محیط زیست استان همدان در ساعت مخابره خبر-16.20- در گزارشی اعلام كرد كه مدیر دبیرستان از كار تعلیق و دبیر خاطی نیز به اداره تخلفات اداری آموزش و پرورش معرفی شده است.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.