تاريخ انتشار :دوشنبه 7 مارس 2016.::. ساعت : 12:01 ق.ظ
فاقدديدگاه

اقدام جالب شهردار پارس آباد؛ همراه شدن پرسنل شهرداري با كارگران براي پاكسازي زباله

به گزارش شهریمیز به نقل از آران مغان در اين حركت نمادين اكبر صمدي فرماندار شهرستان پارس آباد نيز در كنار شهردار و پرسنل شهرداری، با پوشيدن لباس كارگران شهرداري به یاری کارگران بخش جمع آوری زباله ها در شهر رفتند. خيراله سربلند شهردار پارس آباد در حاشیه ی این اقدام ابراز امیدواری کرد که شهروندان در بحث نظافت شهری بیش از پیش یاری گر شهرداری و کارگران زحمت کش آن باشند.

وي گفت: مردم بدنه شهرداری را از خود بدانند و خود نیز در حفظ اموال عمومی و پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش کنند و هر جا هم مشکلی وجود دارد ما انتقادها و نظرهای شهروندان را با آغوش باز می پذیریم و از ایده ها و دیدگاه های کارشناسی آنها بهره خواهیم برد.

سربلند افزود: همه تلاش ما برای جلب رضایت مردم است و نظافت، زیباسازی و دفع بهداشتی و مکانیزه زباله ها در اولویت برنامه کاری است که سعی داریم با کمک بخش خصوصی این مورد را به نحو رضایت بخشی ساماندهی کنیم.

شهردار پارس آباد اظهار داشت: هر شهروند خود را یک شهردار بداند و اگر مشاهده کرد در محله اش پارک محله ای و امکانات تفریحی وجود دارد و یا مخازن زباله ای نصب می شود در حفظ و نگهداری آن بکوشد و بی تفاوت نباشند زیرا همه این امکانات برای رفاه آنها ایجاد شده است.

 

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.